Jump to content

Lafayette DC-155 Micro 5 .


shooter 2

Recommended Posts

shooter 2;

Vet ikke om sikrings-kaneler er lagret men de svenske jaktkanalene er der og om du vil aktivere dem med "teskje", kan du ringe tlf nummeret som står på Instruksjonsboken (Breens Jaktutstyr).

Det gjorde jeg og ble "guaidet" av en hyggelig kar og på 2-3min hadde jeg også alle de svenske kanalene klare.

 

bobby

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...
On 4/29/2021 at 12:17 AM, Hognajegern said:

Hei,

Vurderer Sabotør settet til Ravnø. Hovedsakelig tiltenkt elgjakt på post, men også snikjakt, måneskinnsjakt, osv om dette lar seg gjøre. 

 

Lurer på ett par ting. Om man får regn på den under eks posteringsjakt, trekker det helt igjennom over tid? Regner det mye blir selvfølgelig skalljakka fra KUIU å dras på istedenfor uansett siden lyd ikke lengre blir ett problem. Antar den også er vindtett? 

 

Så er det lyd. Bråker den? Skulle ikke tro det, men vet jo aldri... Er den som en vadmeldress, eller hva kan det sammenliknes med? 

 

Vurderes som sagt til elgjakt, men Harkila Moose Hunter og Norrrøna Kvinnherad er to andre alternativer. Sistnevnte blir jo ubrukelig på snikjakt, så da må også vadmeldress kjøpes etterhvert. 

 

Andre ting å bemerke? 

 

Mvh A

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...