Jump to content

billig hylster


Centerklase

Recommended Posts

Selv bruker jeg et slikt et;

http://www.midway.no/epages/MidwayNorge.sf/secba7c9e66fb/?ObjectPath=/Shops/MidwayNorge/Products/553392&ff_pos=3&ff_origPos=3&ff_simi=98.75&ff_TrackGUID=510265E5-7FB8-4A1D-3B2A-1414141B6F25

...som jeg ser har blitt en del dyrere siden jeg kjøpte. Personlig ville jeg ikke stolt på et "billig" race-hylster, veldig kjedelig om noe skulle svikte også deiser jernet i bakken.

Link to comment
Share on other sites

Om hylsteret koster 200 eller 400 burde ikke spille noen rolle. Det er som en sier over her, om pangen klirrer i betongen så er ikke 200 spenn billig lenger. Kjøp en Blade Tech Revolution til litt under 300 kroner. Godt hylster som holder på pangen. Airsoft?!? Det ville ikke jeg bli assosiert med. Ting som lages til disse holder ikke alltid den høyeste kvaliteten for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Jeg har handlet hylstere i alle prisklasser.. Både rigger, skinn, stoff/webb og plastikk.

Må jaggu si jeg er imponert over den lille plastsaken på dx.com til 50-lappen (det er med frakt, og bare frakta er dyrere i norge...).

Kjøpte faktisk en til ruger sp101 også. ;-)

Link to comment
Share on other sites

sx.com skal sjekkes nermere :D Såg ut som dei hadde mye som jeg trenger men ikke har bruk for :lol:

 

De sette som jeg kjøpte funker nå fint. Noe mykere belte, så de bør spennes godt i beltespennene.

Så lenge skruene sitter fast bør de være ok, men kansje ikke i toppen.

Caspicum solutions har safariland som har godt rykte, vis du har plan om en rig til en pistol.

Men speed hylster kan reguleres til flere våpen. Mitt passer shadowen og 1911en.

Link to comment
Share on other sites

Går du for et billighylster(les juksekopi av anerkjent merke) så pass iallefall på å teste det mye og lenge med uladd våpen før du møter opp på banen med det. Uansett hva folk over her skriver så liker jeg orginale produkter, og betaler med glede litt mer for kvalitet jeg vet jeg kan stole på.

Link to comment
Share on other sites

sant som du sier DVC. jeg burde kanskje legge litt mer penger i det mtp at våpenet koster jo endel.

 

har sett litt på DAA hylsterene, sjekket reviews på youtube og det virker rimelig solid og stødig, og ikke minst kult.

 

 

men kan noen fortelle meg hva en Rig er?

 

er det et belte med hylster og mag holdere?

Link to comment
Share on other sites

ser også at det er mye rimeligere med DAA i usa.

 

http://www.speedshooter.com/product_det ... -Combo.cfm" target="_blank

 

shiping til norge er 15 dollar :D

 

summen blir da i norske 1 492, sånn ca

 

 

og hvordan er det egentlig å møte opp på skytebanen med lårhylster? blir du sett rart på da ?

 

jeg mener, Lårhylstere er tøffe :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Skyter selv med DAA hylster, kjøpt i US.

Så enkeltheten av våpenskifte med "blokka", men hadde nok valgt Ghost idag.

Synes friksjonen har lett for å bli for høy mellom plasten i glideflatene.

 

Når det snakkes om kvalitetshylster, pris og merker, så må jeg si meg skuffet over magholderene til DAA.

Så dyre og bare noe plastræl...

Link to comment
Share on other sites

Når du sier stille med lårhylster hva skyttergren snakker du om??

Vett ikke hvordan de funker i andre klubber men vi går ikke rundt med pistolene i hylstere.

Vi har de liggenede på skyttere bordet. Vis de er snakk om praktis pistol er ikke lårhylster tilatt

 

viewtopic.php?f=53&t=80766 daa blir anbefalt masse her.

Men kansje du og jeg skal vurdere Ghost stinger 8)

Link to comment
Share on other sites

Du kan også skyte praktisk med lårhylster, men da etter uniformkodeks forsvaret.

Man må også være aktiv tjenestegjørende, holder ikke å kjøpe riktig uniform på nærmeste army shop ;)

 

Når det snakkes om kvalitetshylster, pris og merker, så må jeg si meg skuffet over magholderene til DAA.

Så dyre og bare noe plastræl...

DAA har også aluminiumsholdere som er meget bra

Link to comment
Share on other sites

Man må også være aktiv tjenestegjørende, holder ikke å kjøpe riktig uniform på nærmeste army shop ;)

 

DAA har også aluminiumsholdere som er meget bra

 

Selvfølgelig, glemte at det var "kammeret". Skal prøve å være tydligere... :-P

 

Takker for info, da skal jeg prøve dem! :)

Link to comment
Share on other sites

Ville ikke anbefalt SERPA-hylsteret, lett å få en utilsiktet avfyring med de om man ikke er 110% klar over hva man gjør.

 

 

Slik som denne "uheldige" mannen:

 

 

Advarsel: bad language :overrasket:

 

Har et slikt hylster selv som jeg bruker til min 1911 og føler ikke akkurat at faren for vådeskudd er overhengende, men ja; Greit å holde fingern vekk fra avtrekkerområdet når man trekker fra hylster :!:

Link to comment
Share on other sites

lett å få en utilsiktet avfyring med de om man ikke er 110% klar over hva man gjør.

Ja, de må jo brukes som forutsatt. Får man for vane å krølle fingen inn idet man trekker ladd våpen kan det vel gå galt med andre hylster og. Jeg kjøpte mitt til felt, ikke praktisk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...