Jump to content

Er det noen som har fått til å få godkjent søk. på armbrøst?


Hedmarkingen

Recommended Posts

armbrøst, blåserør og sprettert er ulåvelige våpen i norge^...

 

Armbrøst er ett registreringspliktig våpen...ikke ett ulovlig våpen :wink:

 

Iht reglene kan / skal ervervstillatelse innvilges ved behov og vandel / edruelighet som andre våpen. Behov kan være klubb med dette på programmet eller konkret jakt i utlandet. Tidligere vet jeg om innvilgede tillatelser til " jakt "med armrøst på gjedde.

Link to comment
Share on other sites

armbrøst, blåserør og sprettert er ulåvelige våpen i norge^^ hehe temmelig vittige låver vi har her i gamlelandet^^

men jaktbuer som skyter gjennom elefanter kan selges til vem som helst åver 18^^

 

Ja, jeg husker godt låven til en gammel nabo ! Utrolig vittig, hadde en del vittige opplevelser der ja...........

Link to comment
Share on other sites

armbrøst, blåserør og sprettert er ulåvelige våpen i norge^^ hehe temmelig vittige låver vi har her i gamlelandet^^

men jaktbuer som skyter gjennom elefanter kan selges til vem som helst åver 18^^

 

Ja, jeg husker godt låven til en gammel nabo ! Utrolig vittig, hadde en del vittige opplevelser der ja...........

hehe ikkje mobb dei ordblinde :lol:

Link to comment
Share on other sites

armbrøst, blåserør og sprettert er ulåvelige våpen i norge^...

 

Armbrøst er ett registreringspliktig våpen...ikke ett ulovlig våpen :wink:

 

Iht reglene kan / skal ervervstillatelse innvilges ved behov og vandel / edruelighet som andre våpen. Behov kan være klubb med dette på programmet eller konkret jakt i utlandet. Tidligere vet jeg om innvilgede tillatelser til " jakt "med armrøst på gjedde.

 

det visste eg ikkje :) men æg syns buer er kulere , raskere å bli klar for eit eventuelt skudd nr2 :smile:

vordan får man dradd tilbake tamba på dessa hardcore armbrøstane egentlig? er den ikkje for tung å spenne med håndmakt? er der ei sveiv eller noe på dei?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...