Jump to content

Boyds stokk


Wolverine67

Recommended Posts

Har tenkt på å bestille meg laminatstokk til 700 min lenge.

Gikk inn på Boyds nettside i dag og la merke til at sida var helt ny. Vel dollaren er helt nede i 5,50 så jeg bestilte meg en prairie hunter. Utrolig nok var det gratis frakt, så jeg slapp unna med 97 dollar! Kommer vel på noen hundre i toll og mva, men allikevel, billig!

Da kommer spørsmålet opp om hvorfor prisene er så j.... høye her i landet? Som det ser ut så får jeg jo en stokk for under tusenlappen.

Er det det noen hake her som jeg har gått glipp av?

 

Jeg la inn en klikkbar linkt til Boyds nye nettside i innlegget ditt. Jegermeistern.

Link to comment
Share on other sites

Da kommer spørsmålet opp om hvorfor prisene er så j.... høye her i landet? Som det ser ut så får jeg jo en stokk for under tusenlappen.
Jeg har kjøpt flere skjefter fra Boyds, og de har kommet på fra ca. 850,- til 1100,- på postkontoret, inkl. toll/mva. Noen sendt direkte fra fabrikken, noen via Jetpack.

 

Da kosta de samme skjeftene 2.500,- - 3.000,- hos forhandlere. Man kan regne med at forhandlere får en del rabatter etc. som vi alminnelige kunder ikke har tilgang til - og da er vel avansen såpass høy, at man ikke skal undres over at noen av oss prøver internett-handel?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fra forsiden til Boyds:

Welcome to the NEW Boyds' website!!

International Customers: We cannot ship packages with product value over $100.00** out of the United States. Please click the "International Customers" link at the bottom of the page for more details.

PLEASE NOTE: During our new website/software transition it may take up to 5 business days to process and ship your order. We are experiencing technical difficulties with our freight/shipping software. WE CHARGE SHIPPING ON ALL ORDERS! If for some reason you do not incur shipping charges, Boyds' reserves the right to contact you and collect payment for freight prior to shipping your order. UPS Tracking information is unavailable at this time; we are working diligently to resolve this issue.

As always, we are here to assist you with any of your questions! We can be reached Monday through Friday, 8:00am - 4:30pm (CST) at 605-996-5011 or by email at customers@boydsgunstocks.com . Thank you for your continued support and patience!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg får en pakke fra Boyds om ca 2 uker, denne til en verdi av $352,-

Får den med JetCarrier sjø, 1187b, ankomst Norge ca 5. Februar.

 

Ser ikke ut til at det er noen restriksjoner når en bruker adresse i USA, gikk helt greit med Norsk VISA-kort.

 

Stokk til Brno Fox 222 (CZ 527) kommer på litt under 1000 kroner levert på døra.

Stokk til CZ 452 kommer på litt over 1000 kroner levert på døra.

 

Stokkolje og bedding kit er også under halv pris selv om en legger på frakt og mva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...