Jump to content

Lokkejakt etter rødrev 2013


flanged

Recommended Posts

Må ærleg innrømme at denne jaktformen blir meir og meir interessant :-) Slik jakt er "nestan" gratis og virkar utruleg spennande. Sidan vi allereie har ein tråd om åtejakt, vil det passe med ein tråd om lokkejakt !

Ideén bak denne tråden er å få eit oversyn over dei revane de skyt ved hjelp av lokk i 2013. Tenkte òg eg skulle lage ei liste etterkvart som viser dokumenterte fangstar, men då må det leggjast ut bilete...

 

Bruk òg tråden til "alt om lokkejakt etter rev"

Link to comment
Share on other sites

Eg er nybegynnar! Ser at "Crit'r Call Pee Wee" og "Crit'r Call Standard" vert brukt mykje. Eg kjøpte den dei hadde i butikken "Nordik Predator (pre tuned)" Den skal visst nok vera "vanskelegare". Men ser at det også skal gå an å lokka inn rev ved å suga på handbaken... :)

 

Elles har eg tenkt å venta på ny fullmåne i slutten av januar.

 

FILMSNUTTAR:

 

Det finst mykje meir på nettet - youtube.

Link to comment
Share on other sites

NJFF sin lokke app fungerer faktisk. En annen ting er at det er forklart hvilken fløyte som spilles av og når på året/døgnet de fungerer best. Mulig jeg har hatt flaks men har fått inn to rever på tre forsøk med telefon.

Uansett bra tips på den.

Link to comment
Share on other sites

Du finner mye tips og erfaringer her :http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=20&t=28493&start=3240
Ja, det er sikkert og visst. Men tek litt tid å lesa gjennom 82 sider ! ! ! Hadde endå berre "fakta-stoffet" vore der, men massevis av "small-talk" gjer det strevsamt å plukka ut det som er lærerikt! :)
Link to comment
Share on other sites

Hos meg har det fungert best med åte, men har også fått inn ein del rev på lokk, men da helst seinsommer/haust. Har prøvd mange typer fløyter uten at eg kan sei det er noke som fungerer bedre enn andre. Det eg faktisk har lokka mest til meg er hjortekoller. :) Men har gått til innkjøp av ein foxpro

, so eg skal teste ut med det første.
Link to comment
Share on other sites

NJFF sin lokke app fungerer faktisk. En annen ting er at det er forklart hvilken fløyte som spilles av og når på året/døgnet de fungerer best. Mulig jeg har hatt flaks men har fått inn to rever på tre forsøk med telefon.

Uansett bra tips på den.

 

Bruke du høyttalere til telefonen da? Eller kun telefonen? Blir det høyt nok volum?

 

Bra trå forresten, keep it coming :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...