Jump to content

Oppbevaring av Blaser løp


Blaser_308

Recommended Posts

Begynner å få noen Blaser løp nå.

 

Noen som har en Reodor Felgen løsning på hvordan man best mulig oppbevare løse løp. De står nå i bunn av våpenskapet på høykant, men synes det ikke er noe god løsning.

 

Vil ikke ha de utenfor skapet, siden unger kan finne på mye "gøy" med en metall stang.

Link to comment
Share on other sites

Sist jeg var innom Jula så jeg noen skinner med fester for å henge opp f.eks kosteskaft. Et gummiband holdt skaftet på plass når det blei trykkt inn. Har sett samme type fester i et gammelt duun våpenskap. Spekulerte litt på å montere slike eller "krykkeholdere" som kan kjøpes på Europris på sideveggene inne i våpenskapet mitt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Eg løftar denne. Er det nokon som har funne ei kurant måte å oppbevare lause løp i skapet, både med og utan optikk?
Ja :!:

 

Sist jeg var innom Jula så jeg noen skinner med fester for å henge opp f.eks kosteskaft. Et gummiband holdt skaftet på plass når det blei trykkt inn. Har sett samme type fester i et gammelt duun våpenskap. Spekulerte litt på å montere slike eller "krykkeholdere" som kan kjøpes på Europris på sideveggene inne i våpenskapet mitt.

Dette funker utmerket :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...