Jump to content

Kondomdrakt til dachs?


Retsub

Recommended Posts

Bruker også Jægerens Joker str. 1 på vår strihårtispe. Dekkenet når bare bak til lenden, og vi må sy det litt inn i brystet, og det dekker ikke de to fremste pattene. På tross av dette er det det beste dekkenet på markedet, tror jeg.

 

Grunnen til at vi benytter dekken er synbarhet, ikke minst har jeg tro på at kongeørn lar en gul eller orange hund være, og beskyttelsen det gir pattene.

 

Hvis dachs'en din er ullete, må du stelle pelsen. På en strihår skal pelsen være nappet ned slik at det bare er skjegg og øyenbryn som er bustete. Da klabber det ikke, ser du.

Link to comment
Share on other sites

Det finnes elastiske kondomdrakter som er enda bedre enn Jægerens Joker, sistnevnte passer dårlig til dachsens noe ukonvensjonelle anatomi. Har ikke link, dessverre. Ulempen med Joker er at snø kommer innafor, og smelter til kald sørpe mot bryst og buk. Tettsittende er bedre, i det minste tette åpninger.

Link to comment
Share on other sites

Det finnes elastiske kondomdrakter som er enda bedre enn Jægerens Joker, sistnevnte passer dårlig til dachsens noe ukonvensjonelle anatomi. Har ikke link, dessverre. Ulempen med Joker er at snø kommer innafor, og smelter til kald sørpe mot bryst og buk. Tettsittende er bedre, i det minste tette åpninger.

 

Har tenkt tanken på at Jægerens Joker dekkenet kommer til å skuffe inn snø i buken og samle det inni dekkenet ja.... Så da må jeg kanskje kutte det ut når snøen kommer Ranger? Får det jo ikke til å sitte stramt inntil i brystpartiet dessverre. Foruten det er jeg veldig fornøyd med dekkenet og synbarheten... Noen som har tips til andre jaktdekken for dachs som også fungerer fint i snø er det knall å få høre om det :)

Link to comment
Share on other sites

Kommer litt an på snøforholdene også Beago. Jeg bruker nå bare et Gaupa markeringsdekken som er helt åpent under, føler det er bedre, siden bikkja ikke klabber ned uansett. Det er mer solid enn Jægerens Joker, som bare holder en sesong før det ryr i filler med Ares sitt bruk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...