Jump to content

Billigste Mobil Abonnement til MMS kamera


1937M98

Recommended Posts

Hei

 

Vurderer og kjøpe MMS kamera, og da begynte tankene og surre runt priser på abonnement, kan jo bli dyrt dette :?:

Tvilling sim utgår, siden jeg har jobb telefon.....(Billig en stund :lol: )

 

Er det noen av dere som har noen gode forslag til leverandør/abonnement?

og hva svarer seg, MMS eller e-post fra kameraet når det er litt tvilsom dekning enkelte steder???

Link to comment
Share on other sites

Bruk mobilkalkulatoren! http://www.dinside.no/104487/dinsides-mobilkalkulator

 

Vil tro at en god kandidat er One Call og til ditt spørsmål er det jo datamengdene som koster.. Vil tro at e-post blir billigere enn MMS men vet ikke.. :wink:

Dekningen til One Call er BRA! http://www.onecall.no/fem-grunner/suveren-mobildekning.php

Nei, jeg jobber IKKE der nei...

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler Telenor kontant på MMS-kort, og ett eller annet Telenor abonnement på telefonen du skal sende til også- med disse to abonnementene satt opp i Telenors "Fri familie"-tilbud er prisen kr 99,- for tegning av kontantabonnementet- og thats it.

Link to comment
Share on other sites

Det som ble billigst for meg i lengden var å skaffe et nytt abonnement med vennetjeneste (bruker Chess, men de fleste har slike løsninger). Betaler 79 i mnd for abonnementet + vennetjenesten, og da sender jeg MMS fritt. Det er ikke hver måned det svarer seg, men de dagene jeg får kråkeinvasjon på åta er det übergenialt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...