Jump to content

NBJF's nye 3D-løype


Insanity

Recommended Posts

Da kan jeg med glede fortelle at NBJF's nye 3D-løype blir å finne på Brattåsen skyteanlegg i Fetsund, ca 10 min fra Lillestrøm. Vi setter vår ære i at dette kommer til å bli en av Norges fineste 3D-løyper. I forbindelse med Norges Buejegerforbund sitt 25-års jubileum 2013 kommer det også til å bli arrangert et stevne her på sommeren.

Det vil bli lagt ut informasjon på hjemmesiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Da kan jeg med glede fortelle at NBJF's nye 3D-løype blir å finne på Brattåsen skyteanlegg i Fetsund, ca 10 min fra Lillestrøm. Vi setter vår ære i at dette kommer til å bli en av Norges fineste 3D-løyper. I forbindelse med Norges Buejegerforbund sitt 25-års jubileum 2013 kommer det også til å bli arrangert et stevne her på sommeren.

Det vil bli lagt ut informasjon på hjemmesiden.

 

Håper datoen for stevnet blir satt så tidlig som mulig så det går Ann å planlegge litt for oss som kommer langt fra Vestlandet :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Løypa blir satt ut i nærmeste fremtid nå, det vil være gratis for medlemmer av NBJF, andre må betale 50 kr pr runde. Det er ikke mange rundene du går før en har spart inn kontigenten til NBJF som er 295 kr pr år.

Det er i all hovedsak ei 3D-løype, men vil være mulighet til å skyte seg inn på ordinære blinker i startområdet. Dette er dugnadsarbeid, dette skal koordineres, og skal resultatet bli bra satser vi på grundig gjennomgang av plassering før åpning. Annonserer på forumet og på NBJF's hjemmeside når løypa er klar til bruk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...