Jump to content

Fukitghet/dogg på linsene til kikkertsikte


Svein Lerbrekk

Recommended Posts

Kjøpt deg et sånt middel, som du polerer inn på frontruter på biler, det gjer at fuktigheit/dråper preller av. Litt arbeid å sette det inn på linsene, men det held eit par jakt turer, før du må gjere det igjen.

Einaste er at du må sørge for at du får alt overflødig stoff vekk, ellers så går det på bekostning av optikken.

 

NB! Har ikkje testa dette sjølv, men har høyrd gjennom bekjente, at det skal fungere bra. Husker ikkje kva det middelet heiter, men ein del bensinstasjoner / bilrekvisita butikker har dette.

Link to comment
Share on other sites

Og som en god vestlending, bruker jeg det beste.

Min egen hånd. :D

Det vil si jeg holder rundt kikkerten med en av hendene. Varmen fra hånden er nokk til å holde kikkerten dugg fri.

 

 

Det funker godt mot dugg, men det får ikke vannet til å prelle av.

Link to comment
Share on other sites

Før i tida (veit ikkje om det eksisterar enda), fanst det eit stoff på spray flaske som vi brukte til å spraye på sveise glasa våre mot dogg.Det var berekna til visir på hjelmar,briller osv.Det virka ein dag eller to før ein måtte spraye på nytt.Det som var det mest fantastiske med det var namnet...Mirakulin!!! :D Lurer på om det ikkje var eit norsk produkt også :?:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...