Jump to content

hjelp til baikal kombi


seb 45

Recommended Posts

allså jeg har kjøpt våpet hos en forhandler så envulet en garati sak får mine øyer virker det som det kun er løst i fremkant har ikke persisjon på 22 wmr løpet er ikke noe å si på bare kikkeretsikt kunne vært mere samarbeids villig! nei det er 94 med to avtrekker får desvere ikke lagt ut noen bilder

Link to comment
Share on other sites

På 94'n så skal løpet kun være fast i kammerenden. Løpet skal være løst så det kan eksapandere i lengderetning etter hvert som pipa blir varm. Hvis du ser nærmere etter så ser du at kornfoten på 94'n sitter festet på riflepipa, og danner en muffe som haglepipa "beveger" seg i.

Midt på riflepipa så er det en rulleforing som tillater bevegelse i lengderetning.

 

En annen ting jeg har lagt merke til med baikalkombien er at riflepipa er bøyd, den buer seg kraftig opp på midten på alle fire kombiene jeg har glodd igjennom å det er en 30-06, en 308 å 2 stk 223 rem, men alle hadde bedre presisjon en skytteren :D

 

Og nei, du skal ikke sveise fast løpet, la heller en børsemaker se over våpenet for deg, plages du med presisjonen er en god rens av løpet den beste løsningen i tillegg til å prøve forskjellige typer av ammo til du finner et merke som går bra i ditt våpen!

 

Edit! En god kikkert med kvalitetsmontasje er og foretrekke hvis du har noe billig ræl fra før :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...