Jump to content

Erfaring K624i?


Carlsen

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da har jeg skutt inn min 624i. Gjorde som vist i anvisning med innstilling av tårna Første skuddet satt da 70 cm for lavt. Stilte opp 70 knepp å midt i. Null stilte da tårnet å tenkte kanskje jeg bare hadde 260k - di 70, altså 190K, men nei da der var det faktisk 255k. Meget bra. Veldig fornøyd etter første skyting, da bare på 100m. Virket meget bra praktisk av tårn og innstillinger. På en r8 300 wm

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ble MSR retikkel å jeg er litt skeptisk siden den ikke sto i 0 når den ble levert og det faktum at jeg kun får ut 24MIL og ikke 26.5 MIL som annonsert så da lurer jeg på om noen andre har hatt samme erfaring? og 10 MIL opp for å komme på skiva i en 9MIL spuhr montasje på 200str 6.5x55?

Link to comment
Share on other sites

Har US Optics 20 moa skinne på en STR, får ikke mer enn 16 mil. En 3-20PMII får jeg 24 mil på samme skinne mao litt mere å gå på. Med 6,5x55 kommer du deg vel over 1500m og det er vel langt nok eller :smile: Får du like mange klikk til hver side?

Link to comment
Share on other sites

BaB det høres normalt ut brodern har ei tikka t3 6.5x55, 0 moa tilt og han får like mange klikk igjen som det jeg får med 9 mil(31 moa) tilt og dette finner vi merkelig. 308 nm dette høres normalt ut var faktisk i det terrenget jeg trodde jeg skulle havne med 9 mil tilt. Mvh .blaff

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en 9 mil spurh på min r8. Måtte stilles opp 70 knepp , for å komme midt i, men har fortsatt 255 klikk etter nullstilling. høres det rart ut? Mva 308 nm

Dette stemmer ikke, kikkerten blir levert med høyde justeringen helt i bunn, når du må stille 70 klikk opp for å komme i senter på 100m å du da

nullstiller tårnet med å løsne skruene på tårnet og dreie det tilbake til null uten at det klikker kikkerten å du da skrur til settskruene så har du 4 klikk

å gå på ned under 0 og ca 190 klikk å gå på opp i høyden, de 70 klikka du har brukt for å komme i senter på 100m er tapt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...