Jump to content

sti apeiro eller svi infinity


arsenal

Recommended Posts

SVI uten tvil.

STI er knallbra fabrikkproduksjon, SVI er customshop hele veien. Det reflekteres i pris og leveringstid.

Når det er sagt er det lite sannsynlig at du blir skuffet om du kjøper en STI Apeiro.

Det tar sannsynligvis også kortere tid å få fatt i en STI, SVI har fort et års leveringstid.

Link to comment
Share on other sites

Joda, men da har du alt styret med å importere dem (hvis du er usikker på det, kan du søke på "import fra USA" for å finne måten)

 

predator finnes i sverige, kjør over og handle. :)

 

ser bra ut, dessverre aldri holdt i en.

 

 

men anbefaler svi, har 2 stk og veldig fornøyd, skal bytte ut flere våpen med svi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har DAA Racemaster til PD og CR Speed til Open..

Vil nok bytte ut DAA med ett vanlig kydex beltehylser.

I open må man bruke ett race hylster (ingenting annet passer) men har mest lyst på vanlig til PD og STD.

 

CR Speed er standarden race hylster blir sammenlignet mot og er nok det jeg ville ha kjøpt hvis jeg skulle ha race....

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det Cardinal? - Jeg har en CR-rigg til Glockene jeg bruker i Sivilpistol... Finner ikke en eneste positiv ting med CR i forhold til RaceMaster? RaceMaster er som å plukke pistolen ut av lufta, liksom... Jeg har skjønt at flere foretrekker CR fremfor RaceMaster, men jeg har bare aldri klart å fatte hvorfor... Enlighten me! :D

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor CR speed. det føles som pistolen sitter fast, rasemaster henger bare i løse lufta. Men nå har jeg prøvd å riste pent en M&P holdt opp ned ut av racemaster, det gikk ikke = den holder våpenet godt nok. Desverre kan du få en M&P ut av CR-speed hylster i lås dersom du faller sideveis mot den (trykker sjeftet inn mot kroppen, da vris våpenet ut av hylsteret).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...