Jump to content

Houge overmolde stokk til mauser


old-gun

Recommended Posts

Hei

Tenkte å oppgradere en mauser jeg har stående med en slik Houge stokk m gummiert grep.

Tror det er den samme som jaktdepoet har til sine Howa rifler. Har hørt endel posetivt om grepet på disse, er det noen som vet om de er tunge el lette i forhold til andre kunstfiber skjefter?

 

Midway selger slike, og har en som heter pillar bed sporter channel samt en som heter full bed sporter channel.

 

Den med pillar bed koster litt over tusenlappen mens den med full bed koster tusen kroner mer.

 

Jeg tror det er samme stokken hvor den ene har en pillar bedding forran, men jeg skjønner ikke den som selges med full bed, den er vel ikke ferdig beddet?

 

Kan noen her forklare hva som er forskjellen , og hvorfor jeg må betale 1000 kr mere for full bed.

Jeg vet forskjellen på pillar bedding og vanlig bedding, men skjønner ikke helt hva jeg får hjem i posten hvis jeg bestiller det ene eller det andre.

 

Hvis den ene er ferdig pillarbeddet holder vel det?

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat satt på den pillar bed stokken, på mauseren min, og synes det fungerer veldig bra. Er vel omtrent samme vekta som andre kunstfiberstokker, veier nesten ingenting.

Kjøpte på midway, var litt tilpasning på min, men det er bare å skjære med en skarp kniv.

Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat satt på den pillar bed stokken, på mauseren min, og synes det fungerer veldig bra. Er vel omtrent samme vekta som andre kunstfiberstokker, veier nesten ingenting.

Kjøpte på midway, var litt tilpasning på min, men det er bare å skjære med en skarp kniv.

Anbefales!

Du skriver at du måtte skjære litt. Hvor skjærte du? Vil det kunne bli problemer med den stokken med hel aluminium bedding?

Link to comment
Share on other sites

PÅ min med alluminiums bedding måtte jeg kun ta av litt av kanten for å få plass til det tykke løpet jeg har på mauseren min.

Jeg har i tillegg fått ettermontert justerbar kolbekam.

Kjempestokk etter min mening. Bedre enn synthstokken på sauer etter min mening. Har en slik også.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...