Jump to content

Vandalisering ?


gubben38

Recommended Posts

Kunne tenkt meg noen synspunkter på følgende: Har en nydelig S&W mod 27-2. med 8" løp som jeg kjøpte til en relativt stiv pris i Danmark i fjor (over 6K + kjøreturen...)

Har moddet denne med DA kule og slipt avtrekkeren rund.

Er det helligbrøde og bytte løpet til et tyngere og lengere ? Eller er våpenet allerede ødelagt ?

Link to comment
Share on other sites

:? Var dum nok til å la en børsemaker sette kule på avtrekkeren og 'justere' avtrekket på min 27-2... Har angret på dette fra dagen jeg fikk den tilbake! Børsemakeren hadde til og med 'sklidd' av ene dekselskruen og laget en stygg ripe på dekselet! Siste gang jeg brukte han ja!
Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg har vandalisert og kuttet en model 17 inn i spesialrevolverkassa. Har sett både vinkelsliper versjoner og pene børsemakeversjoner, og det kan bli kanske bra - men jeg måtte bøte på min dårlige samvittighet med å få tak i en orginal ubesudlet model 17 ...brukes av jr i revolverfelt. Min spesial revolver er en Noren special med tung pipe og mange endringer ... match vekten er nå på 996 gram. Fullstendig uten rekyl og utrolig presis.

Link to comment
Share on other sites

Neida, mod 17 skal ikke herpes, det blir kun koseskyting med den. Har en mod 10 som SR så den kvota er full.

Skaden er allered gjort med 27en så der blir dett et langt og tungt løp i løpet av vinteren. Utrolig hvor hissig 357 er kontra 44.

Har en Ruger superblachawk med 10" løp, den er langt mer behagelig å bruke, selv om den ikke er ideell til mag 2 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det var mitt innlegg du siktet til så sa jeg ifra om ripa da jeg hentet revolveren, og en fagmann ville uansett merket det om han gjør en sånn feil! Jeg hadde ikke mulighet til å teste den hos han, men fant ut på første dag på bana at 'tuninga' var bortkastet. Hvor mange børsemakere klipper returfjærer? Og jeg sa uttrykkelig ifra at jeg KUN skyter fabrikk! Ved første prøve fungerte den ikke med fabrikkammo.

Men vedkommende har etter det jeg hører nok å gjøre og det finnes andre og bedre børsemakere i distriktet, så da er ikke dette noe problem. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...