Jump to content

Zos kikkert funker disse?


Rommling

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
...Men ZOS er søppel. Det fungerer, men det finnes bedre alternativ.. Jahtijakt, fontain, bushnell, barska...

Dette kan tolkes som om du mener at Jahtijakt etc. er et bedre alternativ. Men jeg regner med at du mener at de du ramser opp er av samme ulla.

 

Mitt råd er å styre unna.

Link to comment
Share on other sites

...Men ZOS er søppel. Det fungerer, men det finnes bedre alternativ.. Jahtijakt, fontain, bushnell, barska...

Dette kan tolkes som om du mener at Jahtijakt etc. er et bedre alternativ. Men jeg regner med at du mener at de du ramser opp er av samme ulla.

 

Mitt råd er å styre unna.

 

 

Bra råd, men har man ikke råd til mer så er fontain mitt beste kjøp i den prisen. 3-9x40 til 2000kr.

Har du mulighet til og strekke budsjettet litt lenger så GJØR DET.

Jeg har prøvd alle di merkene jeg ramset opp, men ble aldri helt tilfreds med noen av dem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en zos 2.5-10x56, den er 5 år gammel og i fjor når jeg var på posteringsjakt en morgen måtte jeg sitte å se på elgen uten kikkert mens jeg venta på at det ble lyst nok til at grøten i zos'en skulle forsvinne :? Det sier seg vel selv hva jeg mener om møkka...

Link to comment
Share on other sites

diskusjonen går ser jeg, føler jeg fikk svar på at det var å kaste penger ut av vinduet.

 

hadde ikke satser på å sette den på storvilt rifla eller noe, der sitter det zeiss.

vurderte den til cz 455.

 

får spare litt så blir det bedre kikkert på sikt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...