Jump to content

Swedteam med covertex membran, erfaringer??? Vanntett?


Oddeiste

Recommended Posts

Har funnet en jaktdress som passer til et Mastercard på slankekur :D , Swedteam Fjellheimen dress til 1495,-

 

Har lest og kommet frem til at de er slitesterke, men det jeg lurer på er om de er vanntett. Det står jo at de skal være det, men tåler de en real regnskyll, eller å krype i vått gress?

Skal brukes hovedsakelig i fjellet, men også litt i skogen. Har sett på mange andre dresser, men liker camoen deres. Passer greit til Jervenduken min. Er det varme/kalde dresser? Bruker som oftest ull under membran dresser, og er en frostpinne :D

Link to comment
Share on other sites

Har en slik dress og buksa er jeg meget godt fornøyd med, og de blir ikke våt igjennom, god passform på buksa, annet en at jeg måtte sende buksa mi til fabrikken i Sverige og forlenge beina (er ganske lang i beina) etter 2 uker fikk jeg den tilbake og den ble strøken.

Jakka har jeg ikke prøvd i fjellet enda, da jeg har Jervenjakke som jeg bruker.

 

Camoen er super i fjellet, lys og med riktige brytningsfarger, camoen er også topp i skogen når det er litt snø, den smelter godt inn.

 

har du vurdert jerven jaktdress?

Link to comment
Share on other sites

SYnd at Jerven ikke vil videreutvikle kleskolleksjonen:-(

Kjøpte først den forede jakka, videresolgt nokså fort-altfor varm; kjøpte så den uforede og er kjempefornøyd! Det som mangler er lufting under armene og en bedre hette (mer tunnelform og stiv kant). Buksene er sikkert kjempebra-for de som fremdeles passer i Levis 501.. Har vurdert å overtale min meget sykyndige samboer til å sy bukse i Jervenstoff, da med litt mer feltbukseform.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...