Jump to content

Jaktfilmer


Trippelsss

Recommended Posts

Hei, kjeder meg mye om kvelden for tiden og synes det er alt for lenge til jakt... Så lurte på om det er noen som har noen tips til noen gode Elgjakt filmer som har kommet nå i det siste eller noen som har kommet før som det er bra kvalitet over. Gleder meg veldig til jakta og har lyst på noen nye filmer om Elgjakt for å bygge opp spenningen før det hele starter..:D

 

Legg gjerne ved link til siden filmen kan kjøpes på om dere vet om noen :) takker for svar på forhånd

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har titta gjennom DVD'en til Mossing&Stubberud om Jakt på Villrein. sikkert 10 ganger nå, etter at den kom i hus.

Anbefales på det varmeste for de av dere som setter villreinjakt høyest her i verden......ja etter kona evt kjæresten selvfølgelig :wink:

Nesten ikke mulig å sitte stille i gostolen å vente på den magiske datoen, etter å ha sett dette.

 

Flott natur, sakelig info, bra filming, spennende skuddsituasjoner og bra og human jaktutøvelse, slik vi vil ha det.

Villreinjakt i 3 villreinområder (Hardangervidda, Brattefjell-Vindeggen og Norefjell-Reinsjøfjell)

 

Har vært i de 3 villreinområdene selv å jakta, så det var nesten så tårene sto i øyekroken. Kjente meg igjen på flere av plassene.

 

Helt fri for hard rock og metall musikk, mange amerikanske DVD'er er befengt med.

Bare for å understreke....jeg har ikke noe som helst imot hverken hard rock og metall, men i denne settingen passer dette ikke inn....er nå min mening.

 

Flere registrerte kammerbrukere er med. Dyktige karer, som fronter villreinjakt på en glimrende måte.

 

Dette er bare å løp å kjøp

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir kanskje litt innhabil i denne filmen Jakt på villrein da jeg selv feller kalv å bukk i den, men fikk filmen av anders for en ukes tid siden å bortsett fra å se seg selv på film som er helt fjernt :) så er det en knall god film om reinsjakt på sitt beste :)

Link to comment
Share on other sites

Har nett sett Åkrafjorden sin hjortejakt film, og den stod ikke til forventningene. Virker mer som rein reklame for jakten de selger.

Null spenning i filmen, stort sett bare par minutter film på hvert hjortefall, dårlig kvalitet på lyden og bilde.

 

Men det er no min mening.

Link to comment
Share on other sites

Fikk Mossing&Stubberud sin Jakt på Villrein i dag, rakk bare se 20 min før jeg måtte på jobb men dette lover jammen bra!! Likte det jeg så meget godt og suge etter og komme seg på reins jakt ble større en noengang! Gleder meg til å komme meg hjem og se videre! Ell foresten jeg tar det fra starten igjen jeg;) Kjempe jobb Mossing&Stubberud! Fortsett sånn så har dere vaffal en sikker kjøper av filmene deres her!

 

 

 

Mvh

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

Fikk Mossing&Stubberud sin Jakt på Villrein i dag, rakk bare se 20 min før jeg måtte på jobb men dette lover jammen bra!! Likte det jeg så meget godt og suge etter og komme seg på reins jakt ble større en noengang! Gleder meg til å komme meg hjem og se videre! Ell foresten jeg tar det fra starten igjen jeg;) Kjempe jobb Mossing&Stubberud! Fortsett sånn så har dere vaffal en sikker kjøper av filmene deres her!

 

 

 

Mvh

Aannerud

såg denne filmen i da eg og! Knall bra! Anbefales!!
Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg sett Elgjakt i Jervens rike, å den seiler nok opp som beste elgjakt film altså, ordentlig go film rett å slett!!

 

Noen som har sett noen av Reinsjakt og Afrika filmen Pers naturvideo har produsert? Ble litt gira på de og når jeg så traileren.

- Reinsjakt i Forelhogna

- Jakten på Hognabukken

- Med børse i Sør-Afrika

 

 

Mvh

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...