Jump to content

best halvauto hagle


mun

Recommended Posts

hadde skade skutt en and, skjøt at par ganger men den svømte videre, hadde en o/u i nærheten skjøt engang med den så va beinan i været, samme patron.testa også mot en planke på 30 meter, o/u penetrerte 3x lenger inn

Link to comment
Share on other sites

Men, siden du spør om gode halvautomater så får jeg vel svare litt på det også da.

 

Klådde mye på en Benelli Vinci, men ble ikke til at jeg valgte den da jeg fikk beskjed om at den ikke vekslet 24g patroner.

Tittet på en SX3, men likte den ikke. Det var dog av helt personlige preferanser, og ikke noe teknisk.

 

Endte opp med en Browning Maxus - denne er jeg veldig fornøyd med. Veksler stort sett alt jeg stapper i den (har fusket litt med noe Eley 24g), og dreper godt så lenge skuddet sitter der det skal. :wink: I mine øyne en god halvautomat.

 

Må nevne at jeg fikk hagla, og har således en bias mot å snakke pent om den. Ta derfor min mening med en klype salt.

Link to comment
Share on other sites

:lol: Popcorn!

 

Jeg ar skutt med noen halvauto`r , men jeg kjøpte en Maxus selv og den selges aldri.

Søk litt etter Maxus så finner du mye interesang lesing.

 

Blir nok mye Benelli ,Beretta, Frenchi og Remington representert i denne tråden etter vært og med god grunn.

 

Fordeler og bakdeler med alt, men det er følelsen og smaken som til sist setter fasiten.

 

Lykke til med jakten.

 

Mvh

 

Jonas Lunde

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...