Jump to content

4 mannstelt


enkristensen

Recommended Posts

Hei

 

Har brukt Helsport Fjellheimen 4 i fire år nå. Veier just over tre kilo og tar ikke så mye plass i sekken. Nå har ikke jeg prøvd allverdens med telt da det forrige teltet mitt var et 20 år gammelt tomanns.

Er godt fornøyd med teltet, og regner med det holder i mange år til.

Link to comment
Share on other sites

enig med polar her. lavu bor man i!,mens telt sover man kun i. har helsport isfjell camp selv. godt telt for all del men hvis jeg ikke må bære altforlangt så er det wolf camper sin lavu som blir med på tur. i dag får man mye lettere lavuer enn den jeg har.

Link to comment
Share on other sites

har selv et Hilleberg Keron 4. Ikke det letteste (4.0kg), men er godt med plass.

Gir problemfritt teltliv i maange år. Er jo et stødig vintertelt også da.

 

Hilleberg Nallo 4 (2.9kg) eller Nallo 4 GT (3.4kg) kan også være verdt å vurdere. Disse blir veldig like Helsport Fjellheimen 4.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Støtter meg til Hilleberg gjerne keron. Har hundrevis av døgn i Hilleberg sommer som vinter, aldri noe problem og løsningene er laget av folk som har vært på tur.... Dette gjelder særlig på vinteren da teltlivet kan bli krevende. Skal du kun bruke telte på sommerstid kan du nesten velge hva som helst :-) Det er når drittværet kommer og gjerne på vinteren forskjellen merkes.... God tur!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...