Jump to content

Nei til våpenfrakt frå Posten Danmark


frontier

Recommended Posts

Etter å ha lese kor enkelt og greit det har vore for mange å importere våpen frå Danmark, var det overraskande å støte på så store problem som eg no har gjort.

 

Eit vedtak frå Posten Danmark (datert 1. april 2011) slår fast at dei ikkje lenger fraktar farleg gods utanlands, herunder alle former for våpen...

 

Eg har vore i epostkontakt med Posten Danmar som stadfestar vedtaket.

 

Dersom andre her har gode forslag til løysingar (transportselskap, spedisjonsfirma m.m) så gi meg gjerne eit råd.

 

Eg har ein PDF av brevet som Post Danmark sende meg. Kan legge det ut dersom nokon forklarar meg korleis eg lastar opp ein PDF...

Link to comment
Share on other sites

Dersom du handler fra en butikk eller annen etablert aktør bør de jo ha (eller snarest skaffe seg) en avtale med en aktør som sender. Jeg kan ikke tro at ikke konsernet Post Danmark inngår i sender våpen som bedriftspakke. Dersom det er en butikk med jevnlige forsendelser til Norge er jo også Bring (mer eller mindre) etablert i Danmark.

 

Ellers er jo Chiefens forslag ikke så dumt dersom du bor greit til ifht logistikken.

Link to comment
Share on other sites

Dette virker å være ett økende problem over hele Europa, nesten så man skulle tro det er avtalt spill for å få bukt med våpen i samfunnet - alternativet nå er transportfirmaer som tar seg grovt betalt - f.eks 7-8k for å frakte en rifle fra fastlandet til Norge.... Helt absurd

Link to comment
Share on other sites

Gjør det enkelt, send en mail til huntershouse, og spør de hvordan de sender pakker til Norge, så slipper du 100 forskjellige teorier her. Det er jo ikke noe tvil om at HH sender til Norge, jeg har selv fått tilbud på pistol inkl frakt.

 

Send mail hit så får du svar: mail@huntershouse.dk

 

Eg har snakka med Hunters House, og utan at dei seier det direkte, virkar det som dei berre sender og ser bort frå kva lova seier. Min leverandør derimot, ønskjer ikkje å gjere dette. Derav problemet.

 

Eg trur ikkje informasjonen eg har fått frå Posten Danmark er vridd. Det blei streka under at forbodet har eksistert lenge, men meir som ein "sovande" regel. Det nye notatet med oppdatert regelverk datert april i fjor, er meint som ei innskjerping frå Posten Danmark si side.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...