Jump to content

Butikk som selger LEE i Oslo-området?


fredrik

Recommended Posts

Vet ikke om butikker i Oslo med Lee-utstyr, eller ikke noe annet sted for den saks skyld, men her finner du det du trenger: http://www.hjemmelading.no/produkter/1213184251/lading/1306934136/1316776425

 

Det tar normalt ikke mer enn et par tre dager før varene derfra ligger i posten. Det står leveringstid 1 til 2 uker, men det har aldri stemt for min del! :)

 

Men det er kanskje i seneste laget det og?

 

Ellers har jo andre produsenter slike trimploter og da, vil jeg anta. RCBS har jeg sett i et par, tre andre butikker. Mulig Børselars på Eidsvoll har.

Link to comment
Share on other sites

Mener bestemt de har hatt RCBS-utstyr, men ikke i mengder akkurat. Er altfor lenge siden jeg har vært i nærheten der og glant nå, så kan hende en telefon kan gjøre nytten!

 

Landrø på Lillestrøm har muligens også noe småtteri. Det kan jo være verdt turen innom på tur til Drammen. Det er jo ingen stor omvei fra Kongsvinger det. :)

Link to comment
Share on other sites

Landrø har ikke noe LEE sist jeg var innom i allefall. Men blir en ringerunde på vei ned fra Vinger i morgen :)

 

Takk for gode tips i allefall! Har 100 hylser som skal presses, trimmes og lades, og er så surt å bli stoppet av å mangle denne trimmepiloten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...