Jump to content

skryt til jaktdepoet drammen!


åtejeger94

Recommended Posts

Har ikke handlet mye hos de. Men har lagt igjen noen 1000kr i ammo og ladekompomenter. Ikke like lette å nå i telefonen men de svarer raskt på mail og sender bestilte varer raskt hver gang.

 

Opplevde en gang noe tull. Jeg hadde tatt en tur ned dit(bor på Raufoss) kjøpt noe ammo og betale, reiste hjem osv. Da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde betalt for mye for noe ammo og ringte til de. De sjekket dette på dataen og sa ja der hadde det skjedd en feil.

 

Da fikk jeg 2 valg.

 

1. De kunne få kontonr og overføre eller 2. de kunne lage en konto med den summen i kassa si og jeg hadde de pengene til neste gang.

 

Jeg valgte 2 da det bare var 3-400kr det var snakk om og det slo de av nestegang jeg var der og handlet.

 

Meget fornøyd kunde og kommer til å handle mere av de.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også bare positive opplevelser med Jaktdepotet, senest for et par-tre uker siden, da jeg bestilte en Sonic 35 demper pr telefon. De slang seg rundt og sendte pakken samme ettermiddag. Har bestandig fått svar, god info og hjelp på telefon.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fått et inntrykk av at de er veldig pro Howa og litt "alt annet er bare dritt".

 

Slik er jo alle butikker som har import på ett spessielt merke. Folk på Norma sier jo det samme om Mauser og Blaser....Alt annet er bare dritt.

 

Jakt og friluft har jo S&L og Remington alt annet er jo bare dritt.

 

Osv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fått et inntrykk av at de er veldig pro Howa og litt "alt annet er bare dritt".

 

Slik er jo alle butikker som har import på ett spessielt merke. Folk på Norma sier jo det samme om Mauser og Blaser....Alt annet er bare dritt.

 

Jakt og friluft har jo S&L og Remington alt annet er jo bare dritt.

 

Osv.

Mulig du har rett men som våpenselger blir det for teit å komme med kommentarer om andre merker som alle vet er bra greier, men som i deres øyner bare er skrapjern. Selv om jeg er en Sauer mann synes jeg fortsatt at en Blaser er et flott våpen. Folk som prater veldig nedlatende om andre produsenter høres bare useriøs ut i mine ører. Spesielt merkelig blir det når de fleste har hørt om Howa 1500 sine utfordringer i 6,5 og man spør om dette.

 

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk, som om noen bryr seg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...