Jump to content

Elgjakt til leie


Truls

Recommended Posts

Er det noen jaktlag som kan tenke seg å dele på et stort elgterreng i Sør-Norge?

Eller noen som kan tenke seg å leie terrenget en uke i løpet av jaktperioden?

 

Jeg er ute etter å lodde markedet for å være i stand til å ta en nøktern vurdering av mulighetene som har budt seg. Jeg er altså ikke ute etter å presse prisene i været, men å kunne vurdere om det i det hele tatt er mulig å finne folk vi kan samarbeide med for å takle det som er et stort regnestykke. Jeg forutsetter at de vi eventuelt skal samarbeide med, er seriøse folk som oppfører seg skikkelig.

 

PS.

Ikke send mail, mailadressen blir sjelden sjekket.

Link to comment
Share on other sites

Som vanlig mange spørsmål og få svar. Jeg skjønner jo at dere spør, jeg ville gjort det samme selv. Terrenget ligger i Hallingdal. Prisen må vi bli enige om, men det er ikke snakk om å tyne maks. Jeg nevnte jo samarbeid.

Det jeg først og fremst er ute etter, er altså å sjekke markedet for å finne noen vi kan samarbeide med for å dele på et stort terreng med mulighet for løshundjakt. Kvoten er rundt 15 dyr.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fått en del PM-er, og skulle gjerne svart på alle med en gang, men jeg må jo jobbe litt også :winke1:

Jeg gjentar at det vi er interessert i, er å finne et jaktlag vi kan samarbeide med for å dele et stort terreng med en kvote på 15-20 dyr. Pris og praktiske detaljer må vi bli enige om. Først må vi finne et lag vi kan snakke med.

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden har vært en tur i "kjøleskapet", da det var litt uklart om det var trådstarter som var "selger" av disse jaktrettighetene eller ikke.

 

Nå er det klarlagt at han skriver på vegne av sitt jaktlag, og at de søker samarbeid med annet/andre jaktlag, for å kunne leie et større jaktområde.

Link to comment
Share on other sites

Takk, det var godt å kjøle seg ned litt. Det er ganske mange som er interessert. Jeg beklager at jeg ikke har vært i stand til å gi konkrete priser, men det håper jeg å ha klart i morgen en gang.

 

Jeg gjentar - ikke send mail, send heller pm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...