Jump to content

Fersk fisk, nydelig sommer mat !!


Mauser68

Recommended Posts

Var ein tur på hytta til fattern i sommerferien. Fekk litt fersk torsk og pale, som me måtte tilberede. Er ikkje så store kjøkkenet ei heller utstyrs messig, men det går fint an å lage god mat med ferske råvarer for det.

 

Kjerringa drog ein flott torsk på 3.3 Kg på stang, så eg tok levra frå torsken og finhakka den. Surra den i litt margarin og hakka opp ein løk og hadde i. Så tok eg ein halv boks med rømme og lot dette surre sammen medan potetene kokte. Hadde ein dæsj salt og godt med kverna pepper oppi. For ein liten avrunding, så hadde eg ei halv ts med sukker i.

 

Fiskemat1.JPG

 

Her er bilder av ei full panne med torsk og pale. Fekk 1 torsk og 2 paler ( småsei ). La desse i sjøvatn og med ei god håndfull med salt i tillegg i panna. Trekte desse i ca 20 minutter.

 

Fiskemat2.JPG

 

Litt grønsaker må til. Hadde gulerøtter og blomkål, som eg smørdampa i ca 8 minutter.

 

Fiskemat3.JPG

 

Som dere ser, så er det liten komfyr her, men det går fint med litt planlegging.

 

Fiskemat4.JPG

 

Og kjøkkenet, er heller ikkje så stort, men det duger. Så lenge ein får stå i fred.

 

Fiskemat5.JPG

 

I tillegg. så smelta eg ca 150 gram margarin, som dei andre hadde over potetene. Dei var ikkje så overovrige på den leversausen, som eg hadde laga. Like godt, for då blei det meir til meg... :D

Og dævelen så godt dette blei, det kan ikkje beskrives. Hadde eg fått tilbud om ein hjortebiff på det tidspunktet, så er eg redd eg hadde nok takka nei til den. Åt varmrøkt makrell og sjø ørret, som eg fiska i ferien også. Nyyydelig... :P

Link to comment
Share on other sites

He, he, nei det var skikkelig snadder. Her som eg bur, så er ikkje det så vanlig med fisk som er under 24 timer gammel. Så å få så fersk fisk, som kun er snakk om timer gammel, ikkje dager gammel, det er lekkert.

 

Kva er stabbesei for noko ? Er det salta sei ??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei sann.

 

Jeg så ikke tråden før nå, men bedre sent enn aldri, og rett skal være rett! :)

 

Fisken som du kaller småsei, ser for meg ut til å være lyr. Det synes på den gule sidelinjen som gjør en "knekk" oppover. Sees på det øverste fiskestykket. Sei har en mer hvit sidelinje som er rett.

 

Uansett smakte det sikkert fortreffelig!

 

Mikkel

Link to comment
Share on other sites

Hepp, nei desverre det var ikkje Lyr, den kjenner eg igjen uten problemer. Lyren hadde eg nok stekt, ikkje trekt i panne. Den er absolutt best som fiskemat eller stekt med løk.

Men kan være at bildene var litt misvisende, men det er torsk og småsei eller pale som eg kaller det, som ligg i panna der..

Og ja, det er alltid godt med fersk fisk, som bukter seg i panna. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...