Jump to content

6-våpen regelen...


Benjamin

Recommended Posts

Way OT:

Synes det er litt trist at våpen er blitt bruk-og-kast. Forstår at man lager kumlokk av våpen som er ødelagt, men tanken på å bruke 5K+ på et våpen, og vurdere å destruere det etter en tid for å kunne kjøpe nytt, byr meg i mot. Penger er tid av noens liv, om ikke ditt liv så andres. Jadda, jeg er gammel. Det vitner om et helt annet verdisyn enn jeg er oppdratt med.

 

Øivind

 

 

+3

 

Og jeg er ikke gammel, bare 36(faen, det gikk nettop opp for meg at jeg har vært "voksen" i 15 år)

Link to comment
Share on other sites

Ingenting tilsier at du BARE får ha 6 våpen, men du får kjøpe 6 våpen uten og dokumentere ditt behov, skal du ha det 7. våpen eller flere, må du kunne dokumentere ditt behov for å kunne ha 7 våpen. En grunn som har fungert for meg, er at jeg synes det er for galt og kaste våpnene/selge dem med stort tap, at jeg ønsker og få beholde dem pluss det våpenet jeg ønsker å kjøpe

 

har alltid også tenkt at hvis jeg ikke får tillatelse, så får jeg bare selge dem med tap :P

Link to comment
Share on other sites

sokkendox

En grunn som har fungert for meg, er at jeg synes det er for galt og kaste våpnene/selge dem med stort tap, at jeg ønsker og få beholde dem pluss det våpenet jeg ønsker å kjøpe
Mener du virkelig at du har fått innvilget flere enn 6 jaktvåpen, med kun dette som begrunnelse? Dette er jo en grunn, som hvem som helst kan påberope seg. :?:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...