Jump to content

Våpenbutikk i Ålesund


haverten

Recommended Posts

Gmax holder på å bygge opp en liten avdeling med ladeutstyr . Dei har ladepresse , og div. til lading . Krutt skulle dei få inn denne uka . Kuler ble lagt opp i dei mest brukte kaliber . Dei har hatt stor etterspørsel etter dette så bare å møte opp og mase .Hylser hadde dei ikke. Blir nok lettere å handle ladeutstyr når XXL også etablerer seg på moa på sensommeren.

Link to comment
Share on other sites

Handlet med svein senest i går, så han er oppe å går.

Veldig hyggelig kar som be behjelplig med det meste.

Kan nok ikke forvente at han likestilles prismessig med Gmax, men servicen er det ikke noe å si på.

Betaler gjerne litt ekstra for service og gode råd.

 

Gmax er det noe skralt med både service og kunnskap.

Om du ser bort i fra Luca da, som er kjempe hyggelig, og yter veldig bra når du er i butikken.

mail og telefon kan du glemme, tar uker før de svarer.

Link to comment
Share on other sites

SD Agenturer har jeg svært dårlig erfaring med.... Han lover mye som han ikke holder. Mange som har mye positivt å si om han, men jeg hadde holdt meg unna. Jeg var forresten også under den oppfatning at den butikken ikke eksisterte mer.

 

Våpenutvalget i Ålesund og omegn er skrale greier, men Gmax har noe. Skal du ha noe litt mer spesielt er det like greit å ta det over nettet.

 

-T

Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet 3 ganger med han, men kun små ting som ringer og pusseutstyr.

Alle gangene har han levert, så jeg har ikke noe negativt å si om Svein.

Når det er sakt, så virker han som en lur rev, men det må du være i dagens marked.

 

Eneste måten sånne små butikker kan overleve, er å yte det lille ekstra.

Gjør det ikke det, så er det ikke lenge før de må sette kroken på døren.

 

Jeg råder deg til å få tilbud og bestillingstid skriftlig, så får han heller gå ned på pris om ikke dette blir overholdt.

Det er ikke noe problem å bestille billigere på nettet, og få det rett i postkassen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...