Jump to content

AR15 magasiner


202 sauer

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Aner ikke når de byttet på hva som var farlig og ikke, men nå er magasiner "good to go" men ikke komper og flammedempere.

 

Gjorde en prøvebestilling på magasiner og la inn en Levang Linear Comp som jeg har handlet av de før, men har vært utsolgt hos de lenge, compen var brått blitt kritisk, militært matriell, slik går det når en er snill med kompiser og lar dem overta prosjekt deler... :oops:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er mye rare regler.

Jeg bestillte en ti pakk med 30 skudds mag, en ti pakk med 20 skudds mag, en accuwedge (gummibetta bakerst i lower reciver) pluss div pusseutstyr og verktøy.

Bestillingen ble ikke godkjent, det endte med totalt fire bestillinger en for vær mag pakke en for accuwedgen og en bestilling for pusseutstyr og verktøy. Accuwedgen til fem dollar måtte ha egen bestilling for den gikk ikke sammen med pusseutstyr og verktøy for dette var en farlig del :lol: og at det ble over 100 dollar :roll: , og en mag pakke kostet 99,99 dollar.Ble bare mer kostnad i frakt men kunne da sendt alt i en pakke da, skulle jo til samme mottaker men nei da :lol::lol::lol:

Men nå er alt her da og jeg er fornøyd :mrgreen:

Grunnen til 20 skudds magasinene er at bushmastern min i standar klassen er en M16 A1 kloning med triangelhandguards og hele pakka så jeg måtte ha oldschool utseende med noen 20 skudds mag :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til 20 skudds magasinene er at bushmastern min i standar klassen er en M16 A1 kloning med triangelhandguards og hele pakka så jeg måtte ha oldschool utseende med noen 20 skudds mag :mrgreen:

 

Vær så god, min venn, denne er til deg: http://www.ep.tc/problems/25/index.html" target="_blank

 

Ein teikneseriemanual for M16, utstedt til amerikanske soldatar i Vietnam, teikna av Will Eisner sjølv!

 

TR3FN.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sender Brownells direkte til Norge? Hvordan er frakt prisene?

Alltid brukt jetcarrier, men er et problem med magasiner over 15skudd til New Jersey.

 

Brownels sender direkte til norge, For en ti pakk magasiner til AR15 var frakten ca 260KR pluss 99,99 dollar for magasinene ca 600KR.

Virker som om det er fritt frem med magasiner bare bestillingen ikke overskrider 100 dollar å blir det noe problem er det bare å lage flere bestillinger.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken transportør kom de med? Var verdien nedskrevet?

Posten tar Kr 120 i gebyr på varer mellom 200-1000kr og 234kr for varer over 1000,-

 

DHL holder jeg meg langt unna, de dikter opp egne fraktpriser og tar mva og gebyrer etter som de selv vil. Nytter heller ikke klage til de.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...