Jump to content

hagle


åtejeger89

hva skyter best? billig eller dyrt?  

49 members have voted

  1. 1. hva skyter best? billig eller dyrt?

    • 1.billig
      21
    • 2.dyrt
      28


Recommended Posts

Hvor er alternativet for meg som har har skutt med gamle baikaler fra 1000 - 4000, o/u til 7000,-, halvauto til 10.000 og drilling til over 40.000,- og egentlig føler at den billigste og den dyreste har mye til felles i skytekomfor og begge er avhengig av at skyteren klarer å sikte skikkelig for å faktisk drepe fuglen, rådyret, haren eller reven?

 

for meg er den mest behagelige å skyte med halv autoen min, minst følt rekyl og tilpasset meg som er linksskytter.

Link to comment
Share on other sites

Nå er ikke jeg proff men tror jeg har nok erfaring til å si at ei hagle ikke er noe persisjons våpen. Så min stemme er dermed ganske klar: billig skyter like bra som dyr, men har kanskje ikke like god kvalitet. Det som gjelder er vel egentlig at børsa passer nettopp deg!

 

Min konklusjon: billig, bra. (men ikke alltid best).

Link to comment
Share on other sites

NM er nok ikke poenget heller...

er vel mange av de som er på de 10 øverste plassene som ikke betaler selv for det de bruker,greit med sponsorer.

 

så om du plukker ut "innmaten" av ei dyr hagle,løp,kasse ect og monterer det på en "anonym" stokk,og så gjør du det samme med en gammel star.

så skal den dyre skyte bedre en den billige?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...