Jump to content

GSP Magasin Mod


jarex

Recommended Posts

:wink: Bytt ut magasin'knappen'.. Men du må vel lage den nye selv vil jeg tro.. Den nye må være stor nok til å gripe inn i armen du løfter for å låse sluttstykke i bakre stilling. (Jeg dreide min på en enkel dreibenk)

kan du dreie 2 til meg? :P

 

en til .32 og en til .22

 

Betaler seff for det :)

Link to comment
Share on other sites

:wink: Beklager! Har ikke GSP lenger og dreibenken er pensjonert!

Men, for de som har GSP'en bør dette være lett å få til! Det virker nærmest som Walther har konstruert magasinbrønn og hendel med akkurat denne funksjonen i tankene. Litt større hode på 'knappen' klarer fint å dytte opp hendelen ved siste skudd. (Rart ikke flere tenker på dette...)

Link to comment
Share on other sites

:wink: Bytt ut magasin'knappen'.. Men du må vel lage den nye selv vil jeg tro.. Den nye må være stor nok til å gripe inn i armen du løfter for å låse sluttstykke i bakre stilling. (Jeg dreide min på en enkel dreibenk)

kan du dreie 2 til meg? :P

 

en til .32 og en til .22

 

Betaler seff for det :)

 

Disse selges av mange på: http://www.egun.de" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

Eller du kan kjøpe originale hos en forhandler :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen klarer gi meg en direkte link til delene vi i tråden önsker, kan jeg eventuellt legge en samlebestilling og bruke min svenske adresse så undgår vi unödvendige gebyrer hos tollen og posten.

Jeg hadde ikke tenkt med noen fortjeneste på dette, de som önsker vare med deler på frakten fra tyskland og så sender jeg videre fra Halden i bobblekonvolutt eller noe.

Link to comment
Share on other sites

Gsp fra 91-92 kom med dette faktisk, så om du kjøper nytt magasin idag så holder den sluttstykke når magasinet er tomt.

Da må det finnes flere typer magasin å få tak i. Min er 10 år gammel, og hverken .22 eller .32 holder sluttstykket i bakre stillling etter siste skudd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke modifisert hverken .22 eller.32 magasinene mine, syns ikke jeg har hatt bruk for det.

Selve modifiseringen er vel ikke spesielt vanskelig, den kan man nesten klare med en drill,dremel og en skrue pluss litt tålmodighet...

Jeg fjernet knappen på det ene .22 magasinet mitt og da tar det 6 patroner.

Magasinene mine selger jeg nok ikke :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...