Jump to content

Nykommer


Snickern

Recommended Posts

Hei

 

Jeg er en nykommer fra indre østfold, fant dette forumet under leting av info, er ikke så erfaren, hverken når det gjelder jakt eller våpen, men har litt problemer med ''havesyken'' så trenger stadig vekk litt info :wink:

 

Jeg er har passert halvveis til 60, men føler fortsatt for å leke litt, bare at lekene begynner å koste litt. Garderoben består av en gammel ubrukelig hagle - kommer tilbake til den, en dårlig italiensk hagle til jakt, en remmington 700, 308 win, tungt løp og laminat stokk - og nå ligger det ann til at jeg har en Marlin i 45/70 gov før jul.. uff.. bare pga tråden ''er bøylerifler noe å ha'' uff.. :D

Pluss et luftgevær for plinking i garasjen

 

Kommer nok med noen poster når jeg har noe å tilføye, eller hvis jeg av en merkelig grunn ikke klarer å finne svarene her.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Du er herved ønsket velkommen inn av en trønder også! :)

 

Egentlig utrolig mange som ikke er på kammeret enda. Uansett hva du googler av jakt- eller våpenrelaterte emner, så får du treff på kammeret.no. Har dog en mistanke om at det leses av mange som ikke er registrerte brukere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...