Jump to content

Lage Airskinner


piniartoq

Recommended Posts

Dette treng du for å lage din egen airskinner for Rev-Mink-Mår-Røyskatt

iqwxzt.jpg

1 stk blåsepistol fra biltema

1 stk kanyle 1.2x40mm apotek1

sekundlim

Skru av blåsetuten på pistol, skjær av bakerste kant av kanylen og ha på litt gasbind. prøv å tilpass nåla ned i hylsa, ta ut nåla og dynk godt med sekund lim på gasbindet for så å dra nåla ut av blåse hylsa etter nåle spissen.

La det stå 10-15 minutt og gi eit par dråpar på toppen av hylsa for å vere sikker på at det er luft tett, vent en liten stund så er jobben gjort

Kanyla kostar 3 kroner og fåes på alle apotek :)

imuf6p.jpg

 

1 homår på 1.1kg til venstre og en hanne på 1.75 før skinning

 

f4kx3b.jpg

 

Så er det vansklig å sei kg men behandlinga tok 1 minutt på kvar og det vart veldig greit å flå av skinnet, man må passe godt på at lufta kjem i mellom skinn og kjøtt.

Litt øving må til men alt skal prøves

 

Legger ut meir info om skinneren som blei brukt på 2 mårar i dag

Her er linken til skinneren i bruk

 

" Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Bra videoklopp på youtube piniartoq.

Er det så effektivt som det ser ut til å flå med luft?

Eg har aldri flådd ein mår før. Finn ingen god forklaring/fremgangsmåte av det på nettet.

Er det noen som veit om ein, eller kunne noen filmet og lagt det ut på youtube slik som piniartoq har gjort?

Har flådd/slakta fleire titalls hjorter, så eg er kjent med flåing, men ikkje på så små dyr som ein mår.

På hjorten så tar ein evt skinnet, eller ein flår hode og hals for veggmontasje. Blir jo ikkje heilt det samme som å flå ein mår.

Men eg vil gjerne lære det, og treng litt "starthjelp"

Link to comment
Share on other sites

Bra film det og.

Men eg er ute etter korleis ein flår eim mår.

Tenker da på korleis snittene blir gjort osv.

Hadde vært artig å sett fortsettelsen etter at du hadde "blåst" luft i dei to mårene.

Ville sett korleis du snitta og når du "vrenger" av skinnet. Og korleis du gjer det med beina/klørene, hode, ørene osv.

Link to comment
Share on other sites

Takk for grei forklaring.

Såg den linken under mårfangst etter at du svarte meg første gangen.

Ser ok ut den.

Snakka forresten med ein utstopper i går. Skal bort med eit rådyrhode på fredag som han skal stoppe ut for meg. Da spurte eg om han kunne forklare meg litt om flåing av mår. Han sa at eg kunne ta med ein mår så skulle han vise meg. Så da skal eg få sjå korleis det skal gjøres. I tilleg så har eg youtube linken å sjå etter.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...