Jump to content

Omfattar jaktkort for småvilt bruk av feller?


EirikRF

Recommended Posts

Har eit spørsmål. I kommunen eg bur i vert det av grunnegarane sitt fellesstyre lagt ut for sal jaktkort for småvilt. Men er det sedvane at slike jaktkort óg gjeld for bruk av feller? Eg har ikkje hatt ute feller på 14 år, men i år har eg ute 6 stk på grunn der eg har tillatelse. Har ytterligare 7 stk eg ikkje har fått ut endå, men områdene eg tenker å sette dei i er oppdelt i så mange små skogteigar at eg må høyre om tillatelse frå eit 20-tals grunneigara. Hadde vore fint å sleppe dette om småviltjakt òg omfattar bruk av feller. Lurte på å ringe og spørre styreleiar i jakt og fiskelaget, men før eg gjer det, kva vil de seie er vanlig?

Link to comment
Share on other sites

Interessant spm. Vil tro det er litt forskjellig praksis, alt ettersom hvem som styrer. Spørsmålet er jo om grunneierne sier ja til fellefangst idet de "selger" terrenget til jff/vald for videresalg av jakt. Til syvende og sist, går fangst inn under jakt? Hva hadde avtalepartene ment med avtalen og hva har kortkjøper grunn til å tro at han kjøper retten til? Kun jakt eller også fangst?

 

Noen stikkord: felles lover og forskrifter, felles jegerlisens, god tro på bakgrunn av de to foregående punktene (worst case om anmeldelse kommer), på den andre siden kan grunneiere ha motforestillinger mtp sikkerhet for hund som kanskje kortkjøper burde tatt høyde for osv...

 

Mest praktisk ville det jo vært om jff/valdet gjorde en klar avtale på temaet og opplyste kortkjøpere om det.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjeld faren for å ta husdyr, så brukar eg berre honning og alle fellene er over 1,5 m opp i tre, inne i kasser. Slik sett er ikkje den delen eit problem. Vidare veit eg at jakt og fiskelaget har holdt kurs i bruk av feller for å få opp bestanden av småvilt - spesielt storfugl. Skuddpremie har dei på mellom anna rev (ikkje at eg fangar det i feller), så vi kan seie det er eit ønske frå grunneigarane si side når det kjem til å beskatte rovdyrbestanden. For meg pekar alt i den retningen at jaktkort gjeld for bruk av feller. Men som sagt, kva er vanlig der du bur?

Link to comment
Share on other sites

Det ville nokså sikkert stått informasjon om dette på kortet viss fangst var innbefatta i jaktkortet.

Eg er temmeleg sikker på at så ikkje er tilfelle, oftast er det vanskeleg nok å få grunneigarane med på ei fellesordning for jaktkort, om ikkje dette skulle inkludera fellefangst også.

Det tryggaste ( og rette ) er å gjera direkte avtale med den enkelte grunneigaren, då er sjansen for å finna att fellene vesentleg større...

Link to comment
Share on other sites

Det jeg har opplevd som det normale er at småviltkort også gir rett til fangst. Fangst er en lovlig jaktmetode så med mindre noe annet er spesifisert er fangst normalt tillatt. Og når grunneierne i tillegg ønsker det er det ingen grunn til at det ikke skulle være inkludert. Men er det usikkert så spør!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...