Jump to content

hvor kjøpe dere ladeutstyr i fra usa


geir25

Recommended Posts

Heisan

driver å søke etter ladeutstyr i fra usa. var å kikka inn til cabela.com å dem skulle ha 45% eller minimum 40$ det synes jeg var nok. har nå kjøpt endel bilutstyr i fra usa å der har det nå aldri vært snakk om slike fraktprisa. så noen erfaringa på gode plasser :)

Link to comment
Share on other sites

Sjekk at butikkene faktisk sender ut av USA. Trykte på bestilling fra Cabelas en gang, men der var det jaggu restriksjoner på RCBS hylsepleiesett, mens et par andre ting gikk gjennom! Skumle greier de settene der, spesielt hylsefettet, for det kunne sikkert MacGyver laget noe skummelt av... :roll:

 

Endte med at jeg kansellerte hele greia og kjøpte i gamle Norig i stedet. Bruker Hjemmelading.no til det meste og Midway til det Hjemmelading ikke har. Greie priser jeg har råd til, og når posten sms'er meg om at det har kommet pakke omtrent et kvarter før jeg trykker "send bestililng", ja da er det greit for meg.

 

Men må innrømme at Cabelas har interessante ting. Ellers går det an å bestille komponenter fra Lee, om det er "hardware" du er på jakt etter (noe kan sikkert brukes til andre merker og?): https://fsreloading.com/

 

Ellers går det an å bruke Ebay. Det er da noen som sender ut av USA.

Link to comment
Share on other sites

skulle bestille fra cabela men får ikke bestille bullet feeder die eller noe annet av deg jeg skulle best.. rart.. så prøvde jeg å sende via jetcarrier men cabela godtok ikke at jeg hadde kunde forran navne mitt.. så hvordan bestiller dere i fra cabela. lure enda på hvorfor det er så fali å kjøpe bullet feeder fra usa :roll:

Link to comment
Share on other sites

Ryddig og greit så langt.

Jag har brukt Sinclair i en 12 – 13 år nu og har foreløpig ikke opplevd noe tull med dem.

 

Frakt betales etter rater beroende på størrelse på pakke samt transport valg. (normal - ekspress)

 

Da det gjelder Jetcarrier så må du va klar over at de er veldig striks da det gjelder regelverk. Står de noe om våpen i papir så ser det ut til at de omedelbart skygger banen. En annen ting er at mange, om ikke de fleste, bedrifter ikke sender deler som er belagt med eksport restriksjoner til disse "postkassene".

 

En annen sperre som slår in, ved kjøp av deler med eksportrestriksjoner, er da du bruker et utlenskt kort for betaling. :trist:

 

Jag har brukt mange andre større og mindre selskaper og har fortsatt til gode å bli blåst på pæng / leveranse. Tvert imot har de vært svært service minded.

 

Rask transport og så ser det ut til at det å få pakke gjennom toll på Gardermoen mange ganger tar lengst tid for turen hjem til meg. :evil:

 

Tørr ikke regne etter hvor møye pæng de har gått den veien. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Brukt Sinclair. Datterselskap av Brownells on jeg ikke tar feil.

Ryddig og greit så langt.

 

dompet over det firma i går å det ser faktisk ut som at dem sender over dammen.. har enda ikke hørt noe i fra dem.. så får vi se hvor bra kuleisettern er til Hornady.. .. så foresten at midwest i norge har tatt inn 10mm nå

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...