Jump to content

Brei, lett og ikkje varm sovepose?


Fagerstad

Recommended Posts

Eg har i nokre år leita etter DEN soveposen eg vil ha. Men har ikkje lykkast så langt. Bruksområdet er primært i seng, dvs. ein sovepose som ligg i bilen og blir brukt der ein overnattar den natta. Eg har eit problem med soveposar og det er at eg får heilt klaus viss glidelåsen er igjen. Så mine ønskje er:

 

Ikkje for varm

Brei!!!

Lang

Lett

Pris betyr ingenting

 

Eg har leita litt på nettet etter info. Ajungilak og Bergans har i mine auge rævva heimesider der det ikkje står info om kor breie soveposane deira er. Eg har aldri prøvd Bergans, men trur eg har tre Ajungilak som eg skal hive. Helsport si side er mykje betre og eg ser at dei har ein som heiter Svadalen LT som verker lovande. Men eg skulle gjerne hatt tips om andre merke? Er det nokon som har det?

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd det også :winke1: Trur det bør vere ein sovepose, men den bør vere ekstra brei. Sjølvsagt kan ein tenke seg ein jervenduk, men eg ser for meg ein sovepose som er 1 m brei som passande. Den breiaste eg har funne er 90 cm og det er Svadalen LT. Den er ikkje meir enn 1.3 kg og det er bra. Men det kan jo vere at det finst enda betre ein plass...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...