Jump to content

Hvem selger deler til S&W i Norge?


Tiger74

Recommended Posts

Har en mod. 14 K-frame i cal .38 jeg trenger deler til.

Når jeg var på stevne sist begynte revolveren å fuske. Begynte med at sidemannen på standplassen merket en trykkbølge. Deretter ble det bare klikk.

Det viste seg at tennern på tønna var utslitt slik at når jeg trykte av roterte ikke tønna nok til at tennstiften traff tennhetta. Men merket etter stiften var i hylsa. De som traff tennhetta mens tønna ikke var i lås fikk naboskytteren merke i form av en trykkbølge og sikkert noe bly. Fant ut at det da var på tide å bryte løypa. Var ikke vits i å fortsette og sette sikkerheten til mine medskyttere i fare.

Sesongen er slutt for iår og jeg må bruke vinteren på å få den iorden til sesongen begynner igjen.

 

Hvis noen har deler liggende er det bare å ta kontakt.

 

-FH-

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg aner en fare for at mitt innspill ikke faller i god jord, men det er godt ment:

 

Kast den gamle driten og kjøp en ny revolver, så slipper du alle ergrelsene med prøving & feiling, tilpasning & mispasning etc etc. Dessuten blir det fort dyrt med deler, frakt, retur av feil deler o.s.v. samt sikkert mye venting og tomme løsfter om at "det kommer snart" som viser seg å være bare tull.

 

Hvis du absolutt må ha m.14, tror jeg faktisk S&W's sitt Performance Center kan hjelpe deg - ta en telefon til Tom Miele for sikkerhets skyld. Sist jeg hørte om noe tilsvarende kom en ny PC m.14 på bare 12 - 14 000 inkl alle omkostninger og kvaliteten var topp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...