Jump to content

pris på nesten ny sauer 200 str


envillman

Recommended Posts

Hei fikk en Sauer 200 str til konfirmasjonen min som jeg kunne selge og kjøpe meg et jaktvåpen isteden.

Børsa er nesten helt ny og har ikke noen riper eller slitasje i det hele tatt og det overasker meg hvis den har gått mer en 200 skudd.

Det er en voksen model og er kaliber 6,5x55

Hvor mye kan jeg forvente og få for børsa?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

bruktprisen på sauer er jo hinsides alt anna av våpen.hvorfor kjøpe en gammel sauer som du ikke aner hvor mye skudd den har rusla og div anna som slitte magasiner og kansje er kofferten ikke med. nei kjøp ny på skytter kontoret for 13550kr.det er med 2 mag og koffert.og da er det nytt.

Link to comment
Share on other sites

Man må ikke bytte løp. Men om man kjøper en slik børse, med et løp som man ikke har annet enn selgers ord for at "er nesten helt nytt" så regner man vel med at man må bytte løp snart (eller med en gang), derfor pleier prisen for brukt sauer ligge på "nypris minus et nytt løp".

Om man vil gi ny pris kan man jo likegjerne kjøpe en ny og ubrukt børse med garanti.

 

Brukte sauere pleier koste ca 3500 mindre enn en ny børse. (noe jeg mener er en fantastisk bruktpris)

Link to comment
Share on other sites

bruktprisen på sauer er jo hinsides alt anna av våpen.hvorfor kjøpe en gammel sauer som du ikke aner hvor mye skudd den har rusla og div anna som slitte magasiner og kansje er kofferten ikke med. nei kjøp ny på skytter kontoret for 13550kr.det er med 2 mag og koffert.og da er det nytt.

 

Følger det virkelig med koffert og ekstra magasin ved kjøp gjennom DFS? Det er noe jeg kan sette pris på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...