Jump to content

Reim til Rem 870.


Sakura-trhm

Recommended Posts

Heisann.

 

Lurer på om noen har reimer (slings) å anbefale til en rem 870. Og fester til de.

Skal ikke ha magforlenger eller noe slik.

 

Er lov å prøve nye ting. Man kan alltids bytte tilbake til den tradisjonelle.

Å bære den på langtur uten reimer er lite tiltalende for min del.

Også en gigantisk fordel om den er lett å ta av og på uten kluss når jeg skal på banen å bomme på lerduer.

 

Finner drøssevis på steinalder sidene til midway, men bilder av de stående for seg selv sier meg lite.

 

Fordeler og ulemper?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker denne patenten og er godt fornøyd.

 

 

http://www.midway.no/epages/MidwayNorge ... cts/874844" target="_blank

 

Hmmm... åssen funker den skrue greia da?

 

Fant forsåvidt et feste jeg kiler rett foran kolben med feste for klips. Kan funke bra.

 

Tror jeg glemte et viktig poeng i kveldsørska etter en lang dag på kontoret.

 

Foretrukket bæremåte blir mer #sukk# tacticool:-p stil (la for all del ikke dette bli en diskusjon om tacticoole ting og om det er kult eller ei) på fremsiden av kroppen for kjapp tilgang og jeg liker ikke å ha noe over bare ene skulderen, men veldig greit om den kan brukes på andre måter også. Har sett på 3 point sling. Kan virke som en patent, men virker også litt klussete de også siden man har en sekk på ryggen i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg startet en tråd med samme problemstillinger før i sommer. (hm, burde ha oppdatert den..)

 

Jeg forkastet tacticool-reimene, og sitter tilbake med en litt brei riflerem.

Til feste bruker jeg det orginale i plastikken bak, samt en type med magasinlokk.

Magasinlokk-festet er som en T, eller en pappspiker med en låseskive på UTSIDEN av lokket.

Kan se om jeg finner igjen bestillingsnummrene fra Brownells og samtidig oppdatere tråden med hvordan og hvorfor..

Link to comment
Share on other sites

Jeg forkastet tacticool-reimene, og sitter tilbake med en litt brei riflerem.

Til feste bruker jeg det orginale i plastikken bak, samt en type med magasinlokk.

Magasinlokk-festet er som en T, eller en pappspiker med en låseskive på UTSIDEN av lokket.

Kan se om jeg finner igjen bestillingsnummrene fra Brownells og samtidig oppdatere tråden med hvordan og hvorfor..

 

Jeg kan garantere deg med hånden på hjertet at jeg følger samme sporet.

All erfaring i mange hobbyer tilsier det.

Men må nesten bare prøve litt av hvert før jeg ender opp med det som opprinnelig stod frem som fornuftig i utgangspunktet. Det tradisjonelle. Jeg lærer ikke av andres feil. hehe.

Uansett. Skader ikke å støtte litt bedrifter og slike gode argumenter. Stimulerer økonomien:-p

Link to comment
Share on other sites

Du skrur på koppen, der den orginale magasinkoppen sitter. Så borrer du et hull på undersiden av kolba ca 10cm foran enden...Eller hvor du måtte behage... og skrur inn skruen. Jeg monterte mitt for ca 20 minutter siden faktisk. Og det har fungert utmerket hittil;) Et lite tips er å teipe på litt vanlig gjennomsiktig plastteip der du skal bore, for da slipper du at det fliser seg som ett anna helvette....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...