Jump to content

Hjelp mot gnaging på kledning


Skip

Recommended Posts

Hei

 

Jeg lurer på om det finnes noe som lukter så fælt, eller smaker så fælt, at om jeg smører det på kledningen så vil ikke hundene gnage på den?

Det må selfølgelig ikke være noe som er skadelig for hunden.

 

Det ser slik ut hos meg nå:

 

72qe85.jpg

 

a12yj5.jpg

 

Alle råd taes imot med takk :D

Link to comment
Share on other sites

Du får jo kjøpt petoff eller no ka det heter i dyrebutikk da, skal vist smake bøss, ta deg en tlf til din lokale dyrebutikk, eg kan høre med damo vist de ikkje vet, hon jobber på dyrebutikk. Om det virker vet eg ikkje. Eddik kan jo sikkert virke også.

Link to comment
Share on other sites

Stjælt bikkja mi eller!? :lol:

 

Har en breton, og han hadde det med å spise terrasse i vinter. Var valp da, og ble bare sluppet utpå der for å gjøre fra seg, slik at jeg kunne samle opp med spade etterpå. Men med våren kom også resultatet frem. Samtidig som han måtte skite, var han også sulten...

 

Hvor gamle er hundene dine? Om de er valper, klør det gjerne i tennene, og de må ha noe å tygge på.

 

En annen sak er at de kan bite på ting om de kjeder seg. Legg inn leker og tyggebein som holder en stund. Da har de noe å tulle med. Solide tyggebein, man får jo kjøpt ordentlige bein endel steder (i stedet for slike små, vanlige som fort blir borte). Vil anta at dette smaker litt bedre enn beiset treverk.

 

Evt kan du jo sette på en metallplate som dekker biteområdet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...