Jump to content

kjøp av sauer 200 str uten å være medlem av skytterlag


GoldenTarget

Recommended Posts

Nei, sa feil...BEKLAGER..... det er hvis du skal kjøpe pistol du må være medlem i et skytterlag.. :D

 

Sauer 200 str er det ikke noe problem å kjøpe uten å være medlem i et skytter lag....

 

men husker jeg riktig, så er det sånn at hvis du skriver at det skal være til konkuranse (så må du være medlem i et skytterlag) :winke1:

 

hvis det er bare til jakt trenger du det ikke :D

Link to comment
Share on other sites

jeg kjøpte ny sauer 200 i vår, den kosta 13550kr med 2 magasin og koffert. da har jeg problemer med og forstå dem som forlange blodpenger for en godt brukt sauer som har rusla flere tusen skudd. jeg har vært medlem i dfs skytterlag og vil være det fram over også,skyter jaktfelt men utelukker ikke enkelte dfs felt etter vært. mitt råd er kjøp ny sauer og la dem som skal ha gull for sauern få ha den selv :lol:

Link to comment
Share on other sites

bare så du vet det, så er ikke dette blod pris..... hvis du regner sammen prisen på alt av utstyr og ferdig ladet patroner som følger meg, så er et ikke så veldig dyrt.....

 

Prisen på Sauer 200 str går faktisk opp nå den 15 sep.... :winke1:

 

så hvis du syntes dette er en blod pris, så får du ta deg bryet og regne sammen alt som følger med og se hvor mye alt sammen koster :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...