Jump to content

.22 ammo som går lydløst


pierotto

Recommended Posts

Hei. Jeg har litt problemer med å finne billig treningsammo som ikke går i overlyd i min rifle.

 

Jeg har en Sako quad, kappet og med demper.

cci sub smeller litt, fiocchi sub smeller mye, og veksler svært dårlig. remington med hulspiss går stille og bra, men er dyr.

Noen som har noen tips? Helst i Oslo.

Link to comment
Share on other sites

Har brukt CCI og Winchester selv. Sistnevnte går betydelig stillere enn CCI. Samler bedre og. Har en Anschütz med Hausken mini demper. En kompis har en CZ452 American med varmintpipe. Det smalt ikke nevneverdig mer uten demper med Winchester hos han enn det gjorde med CCI og demper i min.

 

Har nå kjøpt inn RWS og Remington, så får en se hvordan de er. Butikkene jeg var innom hadde ikke Winchester, så da får jeg prøve noe annet. Kan i hvert fall anbefale denne selv, men ammo har gjerne en tendens til å virke litt forskjellig i ulike rifler. Har prøvd RWS en gang før, men husker ikke helt smellen. Presisjonen var bra.

 

RWS kostet for øvrig 85,- for 50,-. Dyrt, men de eneste de hadde der jeg handlet. I den andre butikken kostet det 95,- for 100 Remington.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...