Jump to content

NM Jegertrap og Leirduesti Eidskog


682 Gold

Recommended Posts

Les du resultatlista frå toppen, vil du sjå meg temmeleg raskt, vil eg tru.

 

Eg leita etter Fm resultat i Rogaland, men finn de ikkje. Veit du om de ligg ute ein eller anna plass? Ikkje hjå Jæren jfl, heller ikkje njff-rogaland.

Link to comment
Share on other sites

Tenker å ta med meg sommerstevnene i Brunlanes på veien til Eidskog. På vei hjem igjen tenker jeg å ta med meg en valp. :D

 

Som vanlig satser jeg på å komme såpass høyt på resultatlistene at jeg ikke må ned i knestående for å finne navnet mitt på listen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hei. Ja jeg skal skyte nm i år også. Både i jegertrap lerdusti og nordisk trap. Resultat messig så tror jeg ikke det blir noe å rope hurra for i år. Men en for skyte først og telle treff etterpå.

Skal skyte stien på tirsdag og trap på torsdag.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hjemme fra Eidskog nå.

 

Skytinga lå laaangt foran skjema, så jeg og resten av laget ble ropt opp over en halvtime før vi egentlig skulle skyte. Greit nok for meg..men folk som kom for å se på,og så skytetidene i programmet, ble litt irritert da personen de skulle se hadde skutt seg ferdig før skytetid...hvis det var mulig å skjønne :roll:

 

Egne prestasjoner: Var rolig før skyting, ettersom det ble to drittserier på trening i går. Traff stort sett de duene som gikk til siden, men "rett-fram duene" klarte seg utrolig bra :x Ble 17-17, litt under det jeg hadde håpet på...men, det kommer flere sjanser :roll:

Link to comment
Share on other sites

Skal på NM jeg også :D Håper på passe godt vær, god skyting og dommere som er strenge på høy kolbe og tyvstart :D:D

 

 

 

Hey 8) Fint å lese at skyttere selv vil høye kolber å tjuvstar til livs :D Jeg er en av de som skal dømme under NM som i år som fjor... det vi stadig opplever når vi gir tiltale for slikt er at vi som dommere "ødelelegger" NM for folk... Dette gjør at dommere flest syns det er utrivelig jobb å gjør :!: Vi sees på et forhåpentelig trivelig NM med jevne forhold å mye bra skyting :D Syns det gjør godt å lese slike ting :mrgreen: Takk :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Oppdal neste år, tror det blir et panser NM! Var planlagt minst 4 jubileumsbaner så det blir muligheter for skyting. Synes det var dårlig med jubileumsbaner i år gitt, men måtte vei å hente meg ei due :wink: Etter ganske lang ventetid :|

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...