Jump to content

Dagen har kommet!


MNordberg

Recommended Posts

I dag kjøpte jeg mitt våpenskap av typen Raufoss Safehouse 20L. Og i morgen skal søknadene for henholdsvis .22 LR, 9x19 og .357 magnum leveres inn! Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. Det har klødd i fingrene i 8 måneder (+) for å få kjøpe egne våpen nå. Dette blir ganske enkelt fantastisk :) Jeg er faktisk litt nervøs.. Det er litt rart. Med tanke på at jeg er en lovlydig mann som aldri har gjort en flue fortred, så er jeg fortsatt nervøs for å få søknaden godkjent.. Unødvendig helt sikkert, men sånn er det bare :winke1:

 

Ha en fin kveld folkens! Tiden framover blir fantastisk! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Leverte inn mine første søknader siden hagla nå på fredagen! :D Har ikke gjort noe som helst jeg heller, men er skikkelig spent fordi ja, grenser til nervøsitet! haha :P

søkte foresten på 22. og 9mm! :winke1: .357 magnumen får jeg heller låne med min far inntil videre.. :P

Link to comment
Share on other sites

Leverte inn mine første søknader siden hagla nå på fredagen! :D Har ikke gjort noe som helst jeg heller, men er skikkelig spent fordi ja, grenser til nervøsitet! haha :P

 

Ja det er rare greier det der :) Men det går nok bra for oss begge :lol:

 

grattis.

 

P.s våpenskapet ditt blir fort for lite :)

 

Njaaaa, du er ikke den første som sier det :winke1: Men i mitt tilfelle så kommer nok innkjøpene med lange nok mellomrom grunnet et litt presset økonomi til at skapets størrelse holder en god stund :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skriver man telefon nummeret sitt på søknaden lurer jeg på. Leverte søknadene på onsdag. På fredag fikk jeg et brev (BREV) i posten der det sto at "Vi kan ikke se at pistolklubben har attestert for 6 måneders aktivt medlemskap". Noe som forøvrig er bare tull så lenge alle papirene jeg leverte kom fram til konsulenten. Men nei da, send brev - ikke ring :evil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...