Jump to content

Feltskiver og feltskyting.


Lindy

Recommended Posts

Eg har søkt litt og ikkje funne direkte svar enno. Vi prøver å få til litt felt i klubben, men ingen av aktive medlem har prøvd dette før . Med andre ord ein liten passiv klubb som prøve å verte meir aktiv.

 

Når eg les regelheftet ser seg at det er tilrådd med minst ei skive som er 2 cm i bredde og høgd for kvar meter avstand. Vil det seie at ein eigentleg kan laga så store og små blinkar som ein vil ? (Innan for rimelege grenser). Kan form vere slik ein vil ? I tillegg ser eg at ein får 1 poeng pr treff og ein pr treft blink. Kan tal på blinkar variere frå 1 til 6 på ein stasjon og poengsummen dermed variere frå 7 til 12 med 6 skot i magasinet ?

 

Det er mogleg at eg les dette feil, ser gjerne eg vert korrigert slik at vi kan gjere treninga litt meir korrekt før vi går i konkurranse. Gjerne link til andre trådar som dekker akkurat dette.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

I utgangspunktet kan du bruke hvilke figurer du vil.

Det eneste som spesifikt ikke er tillatt er figurer av venn/fiende-karakter, dvs. menneskelignende.

Ellers står du som nevnt fritt, og det er mange klubber som får trykket opp egne figurer.

Det med antall blinker og poeng har du forstått korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil anbefale at noen i klubben tar kontakt med nærmeste klubb som driver med felt og spør om noen av dere kan få være med på en trening eller skyte sammen med funksjonærene hvis det er er et feltstevne i nærheten. Dette vil hjelpe en god del med å skjønne kommandoer, poeng fordeling og løype oppsett.

Jeg hadde med 2 kompiser fra en annen kant av landet på felt trening i min klubb og det gikk kjempe fint, de reiste tilbake og fikk bygget opp et feltmiljø i sin egenklubb.

 

Når det gjelder utsended på skiver etc, så menere jeg å huske å ha sett at noen klubber har lagt ut bilder av løypeoppsettet for bla Felt NM (jeg finner ikke linkene akkurat nå....)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...