Forstkandidaten Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Hei! Er det noen som har oppskrift på fiskekaker med harr? fant en gang ei bok som var tilsalgs på nettet som hadde blant annet oppskrift på harrkaker, den ble ikke kjøpt da og nå husker jeg ikke hva den heter lengre.. jeg håpet kanskje at det er noen innpå her som har en oppskrift
Bowmore Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Kanskje denna boka? http://www.snohetta.no/boker/En%20smak%20av%20Gudbrandsdalen.htm
Forstkandidaten Posted July 14, 2011 Author Posted July 14, 2011 ja det var den, lurte på om noen hadde oppskrifta eller om jeg må kjøpe boka
SSamiK Posted April 17, 2012 Posted April 17, 2012 @Forstkandidaten: Fant du noen gang en god oppskrift på harrkaker?
Forstkandidaten Posted April 17, 2012 Author Posted April 17, 2012 Nei gjorde ikke det.. men nå starter jo fiskesesongen igjen så da håper jeg at det dukker opp noe, så det var bra du løftet opp denne tråden igjen
SSamiK Posted April 17, 2012 Posted April 17, 2012 Snart? Dratt opp ca 30kg harr de siste tre dagene (fordelt på to turer, en søndag og en i dag), så trenger desperat oppskrifter på noe annet enn varmrøkt og stekt harr.
Forstkandidaten Posted April 18, 2012 Author Posted April 18, 2012 joggu! det var da litt av no fisking da! ja da skjønner jeg du trenger oppskrift kjapt. For meg så begynner ikke fiske før etter vårflommen..
Recommended Posts