Jump to content

Pris på bue !


shooter 2

Recommended Posts

Enig med du, peepen er borte. Har snakka med selger selv av bare nyskjerrighet.

Har du mulighet til å klå på buen før du bestemmer deg for kjøp eller ikke så gjør det!

 

Ville selv ikke betalt en krone mer enn 2800kr helst mindre.

 

Mvh JanT

Link to comment
Share on other sites

Hei ! Nei jeg er avhengig av og kjøpe usett så derfor ønsket jeg litt hjelp . Syns også selve grepshåndtaket virket litt dårlig men det kan kanskje være synsbedrag. Nei personlig syns jeg prisen er alt for høy . Blir artig og høre fleres vurdering her .

:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville styrt unna dersom jeg ikke kunne ha sett på den først. Selger opplyser at peep er borte/ ødelagt, men at buen er lite brukt. Dette kan selvsagt være uten betydning, men det kan også være resultat av "tørrslipp" -dvs skyting uten pil på strengen. I sin tur kan dette være dårlig nytt for lemmer, riser osv.

Link to comment
Share on other sites

Ja 'Malle' dette med 'tørrslipp' er jeg jo redd for og event. derfor at peep'n har forsvunnet men dette blir bare tipping men eieren sa den bare har forsvunnet, syns det er rart at denne ikke har blitt montert igjen. Hva mener du om prisen da ?

Link to comment
Share on other sites

Ville ha gått for en bue fra en norsk forhandler(dyrere ja)men får du problemer med buen så er det langt til statene mens en norsk forhandler er i norge! :wink: vi har mange gode forhandlere her i norge som har gode merker som hoyt og matthews! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

To ganger tidlegere har Jeg fått problem/reklamert på noe Jeg har kjøpt fra USA, begge gangene har Jeg fått bedre service en Jeg noen gang har fått fra norske forhandlere :)

Når det er så stor prisforskjell så handler Jeg stort sett der det billigst og best service.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke hatt råd eller hatt den buen jeg har i dag om jeg sku kjøpt alt i Norge, og når det ofte er like lang om ikkje kortere leveringstid fra USA så selvfølgelig handler jeg det jeg trenger der i fra! Er ikke forhandlerene i Norge sin feil, men staten Norge som har sinnsyke høye avgifter og moms osv!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...