Jump to content

Hornady kruttdoserer - noe tess?


MorganKane

Recommended Posts

Ser den elektroniske og automatiske kruttdosereren til Hornady er på tilbud hos Midway

http://www.midwaynorge.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=818489

 

Til nå har jeg brukt vekt og "dipper" til ladninger i små kvanta, men det er en kjedelig affære som tar tid. Noen som har erfaring med denne vekt/dosereren? Er den verd 2500,-?

Link to comment
Share on other sites

Ser Jaktdepoet har Lyman DPS3 til 2495 i messekatalogen :D

Står der ute i den store web'en at den krever 30min oppstart tid. Dersom det stemmer må den nok strykes fra lista mi..

 

Alle elektroniske vekter uansett merke bør varmes opp om de ikke har en fast hylle i ett rom med stabil temperatur.

Link to comment
Share on other sites

Alle elektroniske vekter uansett merke bør varmes opp om de ikke har en fast hylle i ett rom med stabil temperatur.

Lader på stuebordet for tiden, så innen 30min ville min datter for lengst vært frampå med klåfingrene eller dultet borti bordet;)

Har en elektronisk vekt (MTM) som ikke har noen "oppvarming", så tenkte det var mulig også for disse dosererene.

 

Ahh.. så i tvil.. baksmell på skatten - absolutt feil tidspunkt å svi av ytteligere tusenlapper på hobby :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...