Jump to content

Selges nye Harrington og Richardson i Norge?


Desert-Beagle

Recommended Posts

Jeg har veldig lyst på en Harrington og Richardson Pardner og en Pardner Youth. Jeg blei narra av hjemmesida til Bergen Jakt og Fritid til å tro at de importere for kunder, men da jeg ikke fikk svar på e-post ringte jeg i dag og fikk opplyst at de slutta ved våpen for to år siden. Kanskje på tide å oppdatere internettsida da.

 

Vet du om andre i Norge forhandler eller kan importere H&Rfor kunder (mulig de har bytta navn til New England eller noe sånt?)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Hei låner denne tråden litt om det er greit..

har en bekjent som skal selge en H&R Model 158 i kaliber .22 Hornet. dette er en enkeltskuddsrifle som er lite brukt. jeg finner bruktpriser på disse i statene(150-200usd) men finner ikke verdi her på berget. nå har jeg ikke trålet alle bruktlister der ute da. er det noen som har en viss mening? bakre reimbøyle mangler. kikkerten er ikke noen toppmodel og av ett ukjent(for meg) merke. vidvinkel med lys(rødpunkt)

dette er ikke forsøk på salg men et forsøk på å finne verdi på våpenet. en rifle jeg selv kunne tenkt meg. men så var det dette med plass i jaktgarderoben da...

takker for innspill.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...