Jump to content

hva hadde du gitt for denne riflen?


ersa

Recommended Posts

hva hadde du gitt for en Sauer 202 Highland 30-06 med ekstra 5 skudds magasin. Har og 223 løp til rifla.

Kan og selge med kikkertsikte Zeiss Viktory 2,5-10x50 m/lys?

 

Rifla er kjøpt 2008, 30-06 løpet er det skutt ca 150 skudd hver sesong. (400-500)

223 løpet er kjøpt høst 2009 og skutt ca 150 skudd.

Begge løpa er skutt inn på samme måte som baneriflene blir skutt inn.

 

 

så hvor mye hadde dere gitt for den?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

jeg går ut fra du skal kjøpe og ikke selge denne rifla ut fra det jeg har vært i kontakt med deg tidligere...

 

de prisene i innlegget over her er nok ganske så realistiske, kanskje noe høyere for det ekstra løpet etter som at det ikke bare er snakk om løp, men sluttstykke og magaskin siden det ikke er de samme som på 30-06.

Link to comment
Share on other sites

det er riktig at jeg kansje skal kjøpe denne riflen ikke selge:)

prisen på hele riggen ny er ca 56 000 så da er nok 9000 litt i underkant?

 

Ny så koster rifla 27000,- ekstra løp og sluttstykke 12000,- kikkertsikte 15500,- (lotutech)

5 skudds magasin 1000,-

30-06 løpet er gjenga for lyddemper 1200,-

 

Samlet så har eg lagt ut 56700,-

 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

dersom dette er prisene du fikk fra selger så må de være runda noe opp eller så har han en dyr forhandler, mener da feks at magasinet koster under 1000 kr, jeg gav i all fall under 1000 for det selv, 1200kr for å gjenge høres mye ut, men noen børsemakere er vel så pass dyre.

 

dersom enn holder børsemaker jobbene utenom så er det vel ikke helt feil å gå ut fra ca 75% av ny pris.

 

på rifler som er påkostet mye, feks costum bygg på remington eller mauser kasser (andre kasser også) så får enn ikke igjen på langt nær så mye av kostnadene som på en eller annen stander rifle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...