Jump to content

Bygge Commander str 1911?


US M1

Recommended Posts

Etter siste ryddesjau i skapet dukket det opp en pose jeg dro kjensel på.. Et tiltenkt prosjekt, handlet inn i troen på at fritid skulle være noe annet enn et fjernt eventyr..

 

Posen inneholder strippet singlestack ramme, strippet commander sleide og pipe av ukjent opphav.

Nærmere leteaksjon avdekket også en wilson beverhale med passende hammer, samt en kimber magbrønn og noen magasiner i ymse kalibre..

 

Spørsmålet er følgende: Lavkostbygge med blod, svette og tårer? Eller sende dritten til Baker'n og fylle alt med SVI deler?

 

 

Bilder kommer senere.

Link to comment
Share on other sites

Ingen dum idé at Baker'n får det. Kan kanskje ta litt tid da, mye å gjøre.

Vanskelig å si hvor kostnadene havner. Gjorde noe kjapp hoderegning på et åpen-prosjekt da noen spurte hvorpå komentaren var: tja, omtrent som Baker'n. Rart at vi er så samkjørt, telepati?

Mellom tre og fem lapper? Håpløst å si. Tenker det er best å hive seg i det, så får man ta regninga etterpå når festen er over. Sender PM

Link to comment
Share on other sites

Har tilgang på det meste av verktøy heldigvis. Kunnskapen er det nok verre med, men et og annet luretriks har man da jo tross alt vært borti.. :mrgreen:

 

Heller nok mest i retning av selvgjort er velgjort, med litt assistanse om nødvendig.

 

Derfor: Har du liggende 1911 deler i en roteskuff, så er jeg interessert i deler jeg kan file ihjel.. Send PM :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...